Okej då.

Jag gör väl ett till inlägg idag i alla fall då. Lite inspiration o motivation fanns nog där innerst inne ändå...

Tänkte köra en gammal hederlig lista igen. Ni vet ju att jag ÄLSKAR listjävlar. Så här kommer en igen.


PINSAMT DÅLIGA FILMER ENLIGT FRU P

# 5


Den var så dålig att jag klev ut ur bion efter en halvtimme... skämdes livet ur mig.


# 4


What? Jag som älskar Edward Norton... men det här... iiiiisssccchhh.


# 3


Nämen snälla!!!


# 2


Alltså allvarligt. Hur är det möjligt att göra en sådan sopig film?




And the winner is...........



# 1


Skäms skäms skäms!!!!

Kommentarer
Postat av: pangis

God fortsättning till dig med! fått några klappar?

2008-12-29 @ 20:06:53
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Kan inte annat än å hålla med. Mr and Mrs Smith var en fullständig katastrof!



Till listan kan vi även lägga The Happening. Blök vilken dålig film.



Kram och gott nytt.

2008-12-29 @ 20:27:40
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Pezze

va?!?!?!!!!!!

tycker du the mummy filmen inte va bra!!!

jag som tyckte den var oki o gillade de skådisarna i filmen,,,

men som sagt.. smaken e som baken!! ;P

det e ju bra att alla vi har olika smakar för filmer!!! :D

men resten av filmerna verkar vara skitfilmer!!!

men undrar om du har sett filmerna :

-De misstänkta

- Nyckel till frihet

jag tyckte dom två e sketa brafilmer!!!

hare gött!!

2008-12-29 @ 20:55:57
Postat av: Mattias

Ja Mr and Mrs Smith är verkligen en genomusel film!!! Likaså mumienfilmerna även om jag bara sett delar av den. Jag har svårt för äventyrsfilmer som ska vara humoristiska typ Pirates of the caribian och liknande även om jag iof sig gillar Sagan om ringen filmerna, hmm.



Göta Kanal 2 och De hänsynslösa är två andra filmer jag kommer på som jag tycker är usla...



Listor är djävligt roligt och jag tänkte köra en årslista nån dag här med lite blandat i bloggen...

2008-12-29 @ 21:24:37
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mattias, Sagan om Ringen är en fantastisk triologi och filmerna är helt grymma. Jag gillar ju Pirates också men jag kan hålla med dig om att det är lite pinsamnt med äventyrsfilmer som ska vara humoristiska... Ser fram emot att läsa din lista!



Pezze, håller med. Två riktigt bra filmer!!



Malliz, har inte sett The Happening men jag ska nog inte göra det heller verkar det som ;-)



Pangis, klappar har jag fått många o fina!!! Själv?

2008-12-30 @ 13:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0