Körslaget.


Wow. Jag TAR mig tid att göra ett inlägg. Jag är imponerad av mig själv. Att jag TAR mig tid. Men bara liten tid. Jag känner mig inte alls så cool att jag kan sitta här o chilla hur länge som helst.

Klockan är min största fiende. Klockan är redan 22:55 o jag måste sova! Snart ska man ju upp igen.

Måste bara få kommentera Körslaget. Start ikväll på fyran. WEEEHOOOOOOO!!!!!!! Precis min typ av tv-underhållning. ME LIKE A LOT!

1) Jag älskar körsång
2) Jag älskar musikprogram
3) Jag älskar Markoolio
4) Jag älskar Siwan
5) Jag älskar Joacim Cans

Började tokböla när Agnes Carlssons kör körde Mika-dängan. De gamla farbröderna som stod där o poppade. O det lät jävligt bra dessutom.

Till saken hör säkert också att jag är extra känslig nu. Bölar ju till vad som helst.

Som gammal körsångare så vill jag ju stå där med dom o jazza! Visa var skåpet ska stå liksom.

Apropå tv så börjar Prison Break på måndag igen. Synd. Not. Ingen är gladare än jag för det.

Nu - nanna kudde.

Kommentarer
Postat av: Malla

Ujujuj... Vad duktiga "körslagarna" var!....

Agnes kör var bra... Brolle bättre... Vad som blir återstår ju att se.

Kul idé!

Natt, natt!

MallagillarävenMarkooliobralla..

2008-03-29 @ 23:59:42
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Garbo

sedärja! nu kommer man in på bloggen.
Jag tittade oxå fast mest för Cans skull men fastnade lite trevligt sådär...hmmmja man e ju 40+ ;)
/Pöss!

2008-04-01 @ 09:23:52
Postat av: pangis

Äntligen.-) som gammal körsångerska gillade jag med detta program. Can och Lottas körer var bäst.. Bengtzings kör sjöng falskt.. nej nu stress och jobb

Kram kram

2008-04-01 @ 11:15:24
Postat av: pangis

Äntligen.-) som gammal körsångerska gillade jag med detta program. Can och Lottas körer var bäst.. Bengtzings kör sjöng falskt.. nej nu stress och jobb

Kram kram

2008-04-01 @ 11:16:02
Postat av: Nina

Miss you..... kramar

2008-04-01 @ 15:28:01
URL: http://niiinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0