Snabbis.

Hade en helt LJUVLIG påsk! Bilderna får tala för jag har ingen tid över till att skriva något. Kan dock nämna att skidåkningen i Trysil var helt otrolig. En religiös upplevelse. Det var LÄNGE sedan jag åkte lagg på sånt skönt underlag. Klarblå himmel. Härligt sällskap. Några fräknar ytterligare på näsan.

Mamma - tack för allt. Vi hade det så himla, himla underbart. Älskar dig.

image499
Långfredagen. Fest på Fjälltorget.

image500
Vov

image501

image502
Miiiaaaaoooo

image503
Rida på kamel i Sälen känns helt naturligt...

image505

image506
Mojje charmade alla. Åtminstone mammor o mostrar :-)

image507
"Tjaba tjena hallååååå"

image508
Singstar time!

image509

image512
Mr J i Trrrryyyyysil!

image513
Jeppe o  syrran i backen

image514
Öl- & lunchpaus.

image515
Syskon- & ölkärlek.

image516
Vacker.

image517
Påskafton.

image518
Mammas påskmat o nubbe. Mums.

image519
Oj. Suddig bild. Världens bästa mamma o mr G.

image520
Boxer Robert o en syster m världens största underkäke. Vad gör du?

image521
Lilla Hon m big Bertha o syrrorna i bakgrunden.

image522
När & Fjärran. Det här laget tar allting på blodigt allvar...

image523
... så pass att jeppe var tvungen att fotografera deras pass??!

image524
Påskdagen = chilla.

image525

image526
Annandag påsk. Åker hem.



Nu ska jag snabbkolla igenom allas bloggar. Sen måste jag tyvärr jobba.
Vi hörs kanske snart igen.

Tack alla söta människor som hört av sig :-)

O till Niinis - jag är så glad för er skull. Grattis gos. O jag är så glad för min skull som har dig till min vän :-)





Kommentarer
Postat av: pangis

Sälfjällstorget minsann.. Gissa vem som var där fredag lördag!!!!! Och såg dig inte..vilken skam.. Min bästaste har stuga där..en bit upp i backen bara.. Trysil är kanon..syrran bor bara 10 mil därifrån så förr åkte vi mycket där. Härliga bilder men ni ska ha hjälm när ni åker lagg! Det har alla coola numera ;-) Kram tjejen!

2008-03-27 @ 21:53:23
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Mehh Pangis!!! Att vi inte sågs då!!! Det var junte direkt hysteriskt med folk...

Ja, vi borde haft hjälm. Det insåg vi också. Nästa gång så...

P o K /fru P

2008-03-28 @ 06:43:34
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mattias

Trysil har jag varit till vid ett tillfälle och precis som jag skrev i din killes blogg så är det ju överlägset Sälen när det gäller skidåkningen tyckte jag. Härliga bilder man längtar genast ännu mer till att åka till fjällen med trevliga vänner/släkt. Ha det!

2008-03-28 @ 07:46:45
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Garbo

Å jag e så kär i dina ungar så söta så det killar i mina tänder! :)
Och höhö e inte Jeppe lite lik Tony Richardsson ;) alltså har ni en till look a like i La Familia ;)))

/Kram o ha en bra fredag samt helg!

2008-03-28 @ 08:47:40
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Men älskade vän....tänk på att jag är känslig o får tårar i ögonen ganska så lätt nu..... jag är glad att jag har dig som vän!!!

Vilka helt underbara biler!!! Jagvill åka dit NU! Det är så sjukt underbart..... aaah...o så dina ungar som jag vill käka upp!

Ni ser ut o ha haft de fantastiskt.... nästa gång vill jag oxå följa med ;)

Massa kramar o pussar

2008-03-28 @ 09:36:54
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: pangis

Vi var där ca 16:00 på fredagen.. Körde lite chokladhjul och så.. På lördagen med btw och då var det ett jäkla drag till Robert wells..

Ja jag vill se hjälm.. läs mitt inlägg om min praktvurpa! Hade jag inte haft hjälm hade jag sett ut som ett ristryne idag.-) Kram o finfin helg..

2008-03-28 @ 13:36:57
Postat av: Frippo

Lillan ser precis ut som du när du sover... Vilka abborrar!

2008-03-28 @ 14:50:34
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: mallis

Ja, en bild säger mer än tusen ord så du har just publicerat tusentals ord. Jättefina och varma bilder.

Tur vi har dig, hur skulle bloggvärlden se ut utan dig.

Love Mallis

2008-03-28 @ 21:24:17
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Kim

Vilka härliga bilder! :-) Ser ut som att ni haft det bra!

2008-03-29 @ 21:55:11
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0