21:an!


Ever heard of that? Inte? Då ska jag tala om att det är en gymövning man bör göra när man är som mest slut i biccarna. Resultat? Du kan inte tvåla in dig i duschen efteråt!

Så jag luktar skit nu då eller? Näää klart jag kunde tvåla in mig men fan i helvetet så ont det gjorde. Jag är helt matt i armarna nu och det är tack vare min kollega 110 kg muskler-Jake.

Efter nästan en timmes pass på gymmet så gick jag ner till honom o sa "nu är jag helt slut i biccarna - vad ska jag nu hitta på?". Det blev en sk 21:a!

Tung stång. 7 repetetioner halva biceps curls nedifrån och halvägs upp. Sedan 7 repetetioner halva biceps curls från halva och uppåt. Sedan 7 repetetioner hela curls. Och detta x3.

VI HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS!




Så nu går jag omkring o ser ut som värsta bodybuildern ;-)


Laddad inför kvällen som består av mingel med branschkollegor! Ska bli gott mer bärka o cigga. Det är jag värd efter detta grymma lunchpass.


Weeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: A

Absolut är du värd öl och cigg efter träningen.

Frågan är ju; HUR ont kommer inte det att göra att lyfta glas och stripa till munnen efter den övningen?

Hoppas det går bra och att du får en kul kväll! :D

2009-12-03 @ 14:58:44
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Det gör ALDRIG ont att lyfta glas o röka ;-)

2009-12-03 @ 15:50:16
Postat av: Alexandra

Ha en super duper kväll!!!:-)

Puss o Kraaaaaaam



Om typ en vecka ses vi!

Wiiiiieeeeeeee

2009-12-03 @ 20:23:07
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Jisses så ni e duktiga! huh svettas vid blotta tanken!

2009-12-04 @ 14:48:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jama

Usch, jag måste ta tag i träningen på allvar känner jag. BAra skjuter upp det hela tiden.. Men är ju jäääämt så j-a tröööött!!!!



Bra jobbat, Fru P.

2009-12-04 @ 18:18:17
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0