Okej...


... det var senast på Tusenbröder-tiden som jag var så i EXTAS inför kommande filmer. Snabba Cash har premiär den 15 januari o jag kan fan inte tänka på annat nu asså.

Har nu även beställt både påminnelse-mail samt påminnelse-sms av SF :-)

Har sett trailern tusen ggr, skakar o tuggar fradga. Jesus Kristus! Vad är det med Joel Kinnaman som man gillar? Hmmm låt mig se, min lista ser ut som följer (i exakt rangordning):

1) The voice!
Han, liksom Ola Rapace, har en magisk röst. Mullrig, manlig o supersexig röst.
2) The expression!
Han har ett uttryckt likt ingen annan. Svårt att ta på (men gör det gärna he he). Tror dock alla som tycker som jag fattar.
3) The face!
Ett komplett, perfekt o otroligt vackert ansikte. Fattarnte! Var har han varit alla dessa år?

Så. Summa summarum. Jag SKA på premiären. Så är det bara och jag vet en till som är lika upphetsad som jag inför detta - min syster :-)



The sisters ska på bio o dregla om exakt 31 dgr. Weeeeiiiiii.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

ja ja ja längtar!!!

2009-12-15 @ 08:42:09
Postat av: Anders Ingvar

Illern, tonåren ringde, dom vill ha tillbaks sin grej!

2009-12-15 @ 08:49:34
Postat av: Fru P

Lillasyster, fittskit. Har ungarna o Jeppe kanske är ute o reser. Vet ej än men jag gör mitt allt :-)



Anders, jag vet att du också gillarn!

2009-12-15 @ 09:09:24
Postat av: mallis in real life

Jag tycker att det är underbart att det dyker upp en skådis som Joel, en skådis som bara äger från första stund.



Jag är så trött på Sveriges skådespelarelit. Typ, Lena Endre, Michael Nykvist, Helena Bergström och så vidare.



Jag är även glad för Noomi Rapace (heter hon så?)



Kanske är det ett tronskifte på gång? Snabba Cash är nog den enda svenska film som jag faktiskt ser fram emot att se. Den borde haft premiär på juldagen.



Kram

2009-12-15 @ 09:37:08
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Mallis, yes! Couldn't agree more! Den här killen kommer bli något STORT. Han är en BRILJANT skådespelare och har något som ingen annan har. Håller med, en premiär åtminstone under julledigheten vore på sin plats. Men men, den som väntar på något gott.... Puss på dig.

2009-12-15 @ 09:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0