"Ett par" bilder!

Det har nu gått en vecka av mina fyra veckors semester. Jag är allt annat än utvilad kan jag säga men jag vill samtidigt vara tydlig med att det är en härlig vecka vi haft - jag o balettligan. Har tjötat om det tidigare, det ÄR ingen picnic att vara ensamstående trebarnsmorsa o än mindre nu när jag inte har en egen tomt, ingen diskmaskin installerad osv osv.

Men, man gör det bästa av allt o jag har duttat som fan med de små för att de skall må bra o trivas.

Här följer första delen av min semester. I bilder.

Förra fredagen - efter hämtning o middag så gick vi ut i sommarvärmen o kände in "semestern".


Äldsta


Fröken Mitten (värsta muskelpaketet)


Lilla Hon.


Älskar... älskar inte... älskar... älskar inte...

På lördagen fick vi finbesök! Mamma, syrran o lillgris sov över. Farsan var också förbi en sväng o vi fikade i gröngräset.

Äldsta, morsan o farsan.


Glada kusiner. Lillgris o Fröken Mitten (lika som bär tycker jag o syrran).


Jag o Lillgris.


Min snygga morsa o lillgris.


Vin- & öldruckna. Vi slog knut på oss själva o spelade Twister på kvällen.


Äldsta o Lilla Hon gullar med Lillgris.


Morsan som har tummen på rätt ställe hjälpte mig att ÄNTLIGEN få upp rullgardiner!


Hepp!


Vad vill man med att fota sig själv??

Syrran sov över ända till måndag. Då drog vi båda hem till mamsen i Värmlandsskogarna!


Jag o Lilla Hon badar.


Äldsta är ett riktigt vattendjur.


Jag o Lillgris gosar.


Lilla Hon o världens bästa mormor.


"Bä bä vita lamm..."

Tisdag - direkt efter frulle var det dags att bada igen. Äldsta fick bråttom att fixa till poolen.




Det tog ett tag för Fröken MItten men sen...


... var bada inte alls en issue. Tvärtom.


Lilla Hon o världens bästa moster (eller vänta nu - det är ju jag som är det...)


Lillgris ÄLSKAR att bada :-)


Weeeeee.


Värsta puman på djurparken.


Matar kaniner.


Värmland e vackert.

O så två av mina favoritbilder:




Nu ska jag gå o rita klart Blåköping med mina äldsta tjejer. Det är ju freeeedag så det är uppesittarkväll.

He på er.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

shit vilka toppendagar vi hade!! superfina kort... du får gärna mejla mej några:) pppuuussssssss!

2009-07-04 @ 00:25:57
Postat av: mallis in real life

Fantastiska sommarbilder.



Forsätt att njuta av semestern.



kram

2009-07-04 @ 08:48:40
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Magnus

Fia undrar om hon kan få Lilla Hon.

2009-07-04 @ 10:14:53
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Vilka härliga bilder! Du har 3 sjukt fina tjejer, du är inte fy skam du heller Fru P!

2009-07-04 @ 13:54:12
Postat av: Fru P

Anders Ingvar, man tackar o bockar!



Magnus, hälsa Fia att hon får LÅNA henne ;-)



Malliz, du får också ha en fantastisk sommar hjärtat.



Lillasyster, jaaaaaaaa det var fullt ös men helt sjukt härliga dagar. Som du sa "Det här är livet"!

2009-07-04 @ 21:29:46
Postat av: Pangis

Den ena sötare än den andra..utan rangordning! Önskar er en underbar sommar

2009-07-04 @ 23:53:32
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag har sagt det förr men jag säger det igen, dom är så fina era tre små prinsessor.

Ni verkar haft en toppenvecka, vilken härlig början på semestern, att få vara med dom man älskar mest av allt och mysa tillsammans



Du, din mamma och syster är lika som bär tycker jag. Tre puddingar helt enketl!:-)



Hoppas din semester fortsätter så här, du är värd det bästa. Glöm inte det!



Puss o Kram

2009-07-05 @ 08:26:57
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Pangis, hoppas du får en underbar sommar du med! Tack söta du för fina komplimanger. Du e så bra på sånt :-)



Alexandra, tack tack tack. Det var värst va snällt o fint sagt. Gulle dig. Puss tillbaka.

2009-07-05 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0