Fy fan.


Det är allt jag har att säga idag.

Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men hörru, ska vi bilda klubb?!

jävla pissdag!



KRAAAAAM på dig!

2009-07-09 @ 13:25:17
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Mor-san

Vet du vad? Bakom alla moln finns SOLEN...

2009-07-09 @ 15:42:31
Postat av: Pangis

Gör som jag skutta iväg till en guldsmed och sälj gammalt skräp..typ vigselringar..sitt sen och räkna dina stålar och du blir glad igen:-)

2009-07-09 @ 17:49:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anders Ingvar

Kämpa på illern! I morron är det säkert en smula bättre!

2009-07-09 @ 18:04:07
Postat av: gävletjej

Jobbig dag??? Jag är rätt nöjd ändå, trots jag avskyr vädret..Har slitet som en slav på jobbet hela veckan, o då är det så skönt o komma hem o kurra ihop sig med en bärs och tända ljus och slippa se att man inte har städat...På måndag kommer högsommaren tbx, då börjar min semester, men redan på lördag lyser solen igen..bra va???

Tufft med tre så små barn...när mina barn var små o det regnade byggde vi koja under middagsbordet och de lekte att de var på en öde ö och sen när jag tyckte att jag fått orken tbx kom jag och räddade dem med kakor och saft...Sen slogs vi mot odjur (dammsugaren efter alla smulorna)..Sen fick de simma (badet) tog mig en timme att torka upp men jag fick egen tid....o sen var det mys i sängen med saga el ljudband (ljudband bäst för så kan du "tänka fritt" o vila...O vips har det gått ett par timmar o det är dags för midddag..Om du kör detta på em kan du ge dem middagen i badet..Ungar bara älskar det!!!!! O det är gratis!!!! Ha det skitbra //h

2009-07-09 @ 18:39:17
Postat av: Sjuvagnsmamman

Cheer up dear! Efter helgen med bara Fröken Mitten tror jag att vi får höra andra tongångar från Fru P!



Ha en otroligt mysig helg på Kolmården!

2009-07-09 @ 21:44:39
Postat av: mallis in real life

Man kan säga fuck, fuck, fuck, fuckelifuck fuck oxå. ;)



Kram

2009-07-10 @ 11:30:42
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0