Fler bilder :)


Det är ju semester o många foton blirre. Matar in dem här helt enkelt!


I Västerås med världens bästa granne med barn. Här Pizza Hut. KLOCKRENT för ungarna. Pannkakor o sedan glass i stora lass. Tiotusen ggr bättre än äckel-McDonalds. Lovar!


Busborgen i Västerås. Rekommenderas INTE högsäsong kan jag säga... jesus kristus va många (mindre vackra och ouppfostrade) ungar det finns! Självklart tillhör inte flickan på bilden det klientelet ;)


Världens godaste fika hos världens bästa kusse vare här. Jag o syrran slöt upp hos dem o blev gödda (i vanlig ordning när man kommer dit) med nybakta bullar, kakor o kaffe. Farsan kom också förbi en snabbis.


Mitt vackra kusinbarn med lilla minigrisen.


Mitt andra vackra kusinbarn med ett stycke kanin o så Lilla Hon.


Farsgubben med lillgris.


Kusinbarnet, kaninen o så Fröken Mitten.


Fröken Mitten o jag gosar.


Hela klanen på väg till bondgården.


Några hundra får...


Lillgris o Äldsta.


Några kossor... i bakgrunden asså...


- Mammaaaaaa, det är så synd om kossorna för de har så många flugor i ögonen.... (så sant, så sant)


Minigris o jag.


Man tager vad man haver. Här får bordet vara skötbord.


Kusinligan pysslar.


Hej.


Lite ansiktsmålning.


Voff!


Lilla Hons tur... Äldsta kämpade på!


MIAUUUU!


Mamman fick rycka in o måla Äldsta. Voff voff!


Lillgrisens tur!


Pussgurka.


Så här ser våra egensådda morötter ut (för att mamman i hushållet inte har en aaaaaning om hur man gör)!


Weeeeeeeeiiiiiii. Vi tog en cykeltur till en lekpark...


... med klätterställningar, rutschkanor och...


... och värsta linbanan :)




Skönt att avsluta med lite gos i soffan.



Imorgon drar vi (syrran o co, jag o balettligan samt mitt stora ♥) till Finland o kryssar lite :)

Puss o kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0