Livet känns skönt!


Det är otroligt ändå. Att man kan må så här jävla bra trots alla motgångar man har och har haft i livet. Ett liv som frånskild treflicksmamma är inte alltid enkelt som ni alla fått höra mig nöta om men man är väl stark som en björn o fixar det mesta :)

Har så himla mycket skoj att se fram emot nu så det bara spritter i kroppen!!!!

Denna vecka har jag mina flickor. Fick hem dem igår. Guuuuuud vad jag längtat och guuuuuud va de var underbara igår kväll! Kramgoa, glada och kärleksfulla. Mina älskade, älskade tjejer. Söta som socker är ni också... kan inte titta mig mätt på er!



Fick äran att ha sängsällskap av min lilla fyraåring. När jag gick och lade mig så låg jag i säkert en timme och bara tittade på henne, strök henne över pannan, över kinden och höll henne i handen. Hon andades tungt och gnisslade tänder.

KÄRLEK!

Imorse när jag väckte de små liven var alla på strålande humör. De sprang till sina garderober och tog på sig det jag köpt i veckan när de varit hos sin pappa. Man riktigt märkte hur nöjda de var och hur fina de kände sig :)

Känner att de här dagarna kommer vara kanon!

På fredag lämnar jag "bort" dem igen. Det blir en kort sväng den här gången, men snart är de tillbaka igen :)

På fredag har jag tagit halvdag ledigt. Då skall jag röva bort min DRC och det skall bli sååååå mysigt. Har fixat en liten överraskning och det är bara han och jag.



KÄRLEK!

På söndag kommer min bästaste vän hem från Turkiet. LÄNGTAR EFTER HENNE! Vi skall träffas på en pub i Solna, dra några öl tillsammans med sköna snubbar o sen blirre AIK-IFK Göteborg. Hon o jag!



KÄRLEK!

Nästa vecka är det rå-fokus TRÄNA som gäller. Skall inte ha en enda vilodag. Det skall monsterpromeneras på morgnarna, det skall gymmas och det skall springas.



Även det - KÄRLEK!

Sen kommer fredagen igen och då hämtar jag hem triss i kärlek igen. Det blir en kanon-vecka med familj- och släktträff och kalas som skön början.



KÄRLEK!



Life is bloody good!

Kommentarer
Postat av: Cian

Häääärligt :)



PÖSS

2010-08-24 @ 11:41:53
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: A

Härligt, positivt inlägg.

Fina bilder! :)



Åsså fnissade jag lite åt att kvinnan på "träna-bilden" tydligen är passgångare. :D

2010-08-24 @ 15:18:46
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Hi hi A, hur kunde du tänka på det? Hade jag aldrig tänkt på själv... om du inte sade något ;)

2010-08-25 @ 12:40:47
Postat av: jama

Nice nice. Allt är bara - NICE. :)

Vad skönt för dig att äntligen få känna dig tillfreds. Spännande med din weekend, va kan du ha hittat på tro!!? :)



KRAM

2010-08-25 @ 22:37:48
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Jamisen, det kan jag inte gå in på här :) Får berätta senare... KRam.

2010-08-26 @ 08:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0