Några måsten i min handväska!


Det finns prylar man inte kan leva utan, så är det bara. Jag kan inte leva utan min klocka, men det är ju inget nytt. Sedan kan jag vintertid inte leva utan mina Dr Martens.

I min handväska måste (!) följande finnas för annars blir dagen förstörd... saknar jag något av följande så får jag lätt panik och blir lite lätt grinig.


Normalt?




Extra Professional Citrus is a must!



Grov White is a must!



Min personliga kalender is a must (jag veeeeet, jag är lite stenåldern)!




Mina endagslinser is a must!




Läppglans is a must!



Och självklart plånka, telefon o nycklar.

Kommentarer
Postat av: Cian

Sweetie im back on the blogg :)



Måste i min handväska



läppglans

tuggummi

gummisnoddar och hårspännen



Helst gärna en tröja då jag är en frysråtta av guds nåde..



PÖSS

2010-08-13 @ 12:51:51
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha i min väska finns allt!

Be om d o jag har det =)

Litet apotek m div tabletter...

Lypsyl...

Mensskydd...

Nagellack...

Kniv sk överlevnadskitt...

Nål&tråd...

Smink...

Borste...

Tuggummi...

Halstabletter...

Pappersnäsdukar...

Dricka typ loka...

Kalender...

Glasögon...

Mobiler...

Plånka...

Nycklar...

Paraply...

Xtakläder...

Våtservetter...

Ibland en bok...



Jaaa min väska e stor ;)



Garbo

2010-08-13 @ 15:21:49
Postat av: Fru P

HA HA HA ja den måste vara asstor Garbo... är alla grejer verkligen måsten?

2010-08-13 @ 15:25:29
Postat av: Anonym

Jag e värdsaberömd för mina stooora väskor hahaha

2010-08-13 @ 20:18:12
Postat av: Nina

Hmm... kolla precis in i min väska idag. Fy fan så det ser ut i den... jag har bara massa skit däri. Ska rensa och bara fylla med måsten nu!!



PUSS

2010-08-16 @ 15:40:23
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: A

Plånboken, mobilen, smink, hårborste, cerat, läppglans(er), tuggummin, starka halstabletter, tamponger, hårsnodd, liten hårspray, pappersnäsdukar, Alvedon...och sen brukar det ligga massa kvitton, p-biljetter, gamla inköpslistor och diverse lappar med boktips, filmtips, idéer, skisser...

Jag måste ha en större väska! :D

2010-08-16 @ 21:45:18
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0