Några pic's...


... kommer här!


JAG o MIN LILLA HON FIRAR


Middag och valet blev... köttbullar o makaroner. Otippat.


Fika med prinsessbakelser.


Mmmmmums...


Lite utehäng på kvällen.


- Ja må hon leva, ja må hon leva...


Nyvaken 4-åring!


Många paket varre...


Från mamma till Lilla Hon på 4-årsdagen!


Frulle.


Miiiii!


TRISS I KÄRLEK!


Mina älsklingar lajjar med kulor.


ROMANTIC WEEKEND I TROSA MED MIN ANDY ♥


Lunch o fika på Taxinge Slott.




Amour.


På väg till relaxen.


Machokillen kom fram ;)


Ser ni golfbrännan?


Nybastade, nybadade o kära :)


Ett par snygga vader och ett par snygga Stans.


Mys.


Reklam.


Champaaaaansssccchhhhh!


Trosa asså...


... kolla in skiten här nedan!








Vill bo här!!!!!!


En kopp kaffe i solen innan hemgång.


Min mysgurka.


AIK-IFK GÖTEBORG PÅ RÅSUNDA MED MIN BÄSTA!


En fin Staro på en pub i Solna.


VACKER!!!!!!!!!!


I ♥ you!


Tog lite skydd mot regnet ;)



Allt för denna gång.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Oj, ser ut lite som Brad Pitt i Fight Club på den där boxbilden!

2010-08-30 @ 15:08:45
Postat av: Fru P

... om du får säga det själv ;)

2010-08-30 @ 15:11:34
Postat av: jama

Åhh Trosa, I love it! Va ju där för ganska precis 3 år sen. Men vi bodde på Stadshotellet, oxå jättemysigt. Blev som du förälskad i "hålan" o ville inte åka hem.



Söta bilder på barnen. I morrn är det vi som går upp i ottan o kraxar med våra bästa sångröster till lillan....snyft, 4 år. Min bebis! Åren går.



Kram

2010-08-30 @ 19:35:13
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Gu', vilken söt liten stor tjej! 4 år. Ja, det fyllde sonen i somras också. Tiden går så otroligt fort! Läskigt, nästan.

Och vad härligt det såg ut på er weekend. DET vill jag också göra. Åka med mannen på en lite tripp, bara vi två. Måste försöka få ihop det snart.

2010-08-31 @ 12:19:04
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bilden på lilla hon, vid frukostbordet....Sjuuuukt lik äldsta!!! Lika fina!<3



Romantiska weekends kan man inte få för mycket av, ni verkar haft det underbart!

Fortsätt så!



Ge lilla hon en kram i efterskott också!

puss

A

2010-09-01 @ 12:04:22
Postat av: Fru P

Tack ni. Blir stolt som en höna :) Jag tycker också hon e bedårande ;)

2010-09-01 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0