Pic's.

Ytterligare en vecka med balettligan har gått... Lämnade dom imorse på dagis o skola. Saknar dem redan :-( Det blir nästan svårare o svårare med tiden o mitt mammahjärta värker lite extra för varje gång jag lämnar ifrån mig dom.

Men men, jag e ju stark som en oxe o klarar allt så även denna gång.


Här kommer några bilder från den gångna veckan.


Veckan började med en långpromenad i Hagaparken. Så här vackert är det den här tiden på året! Bra laddning!


Och så här ser det ut hemmavid.


Lilla Hon i sin nya säng.


Vi var lite crazy fredagkväll o tog en varsin klubba FAST det inte va lördag (ssssccchhh säg inget till pappan)...






Let's Dance e kul även för smågrisar...


... för man kan liksom dansa precis som de där prinsessorna på TV :-)


Lördag = kalas för Fröken Mitten...


... och vi andra bakade kladdkaka inför fingästen som var på ingång...


... och av honom fick Balettligan varsin fin kudde.


Fröken Mitten gillar DRC!


Söndag efter frulle. Promenix i skogen.




TRISS I KÄRLEK!!


Puss på er mina änglar. Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Nellan

Sötisar! Och jag ser att Frk Mitten har likadana paljett-tajts som jag hade sist när vi var ute på Berns ;-) Cooooooooooooooolt!

2010-01-18 @ 19:00:05
Postat av: Anders Ingvar

Bra härligt på VV! så det så!

2010-01-18 @ 20:41:33
Postat av: Fru P

Nellan, ja jävlar det hade du :-D Supercoolt!

2010-01-18 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0