Ett nytt blogginlägg.


Jag känner att jag vill blogga. Så jag gör det. Fast jag har egentligen inte så mycket att berätta om... joho det har jag ju visst det. Kan ju bjuda på lite bilder från Fröken Mittens sjuårsfirande :)


Nu ser jag också att jag inte skrivit ETT ENDA JÄVLA ord om min lillfis på hennes dag. FY SKÄMS vilken usel mamma jag är ibland. Jag som varje år skriver något fint om dem när de fyller år :( Dumma mig.

Kan man fatta att denna unge...


... är samma som denna?


Unfreakingbelievable!

Usch. Tiden går för fort. Så är det bara. Man hinner ju inte med!!!!

Min lilla tuss. Sju år. Jesus.

Vi har firat och firat och firat. Först självklart på hennes födelsedag. Sedan med familj och släkt. Och så med kompisar självfallet! Plus att hon firat hos sin pappa också. Många paket har det blivit och hon är så nöjd.




Tidigt på morgonen den 18:e november.


Småkusinerna, moster, morbror och mormor bodde över o ville fira.


Övrig släkt kom på besök o firade.


- Ja må hon leva...


Ett stycke sjuårstårta.


Storasyster ville överraska alla på kvällen med en specialdessert. Special var ordet.


Så här tjusig är man när man skall ha kalas för sina vänner!


Kompisarna på Åbergs.



Mer än så blir det inte denna gång.

Avslutar med en av favoritbilderna på Lilla Hon som också får mitt hjärta att smälta!!!





Kärlek till er alla.

Kommentarer
Postat av: Cian

OMG för att hamna framför den där efterrätten :/ vart får dom alla ideer ifrån ? :)



Lilla mitten..alltid varit svag för henne :)



Pöös på dej

2011-12-01 @ 12:08:40
Postat av: Fru P

Ja men eller hur. Så jävla äckligt :) Några i sällskapet kunde inte ens äta :)



Ja du har alltid haft ett gott öga till Frk Mitten :)

2011-12-01 @ 12:46:27
Postat av: Alexandra

Hon är ett riktigt charmtroll!!! Så vacker! <3



Efterrätten... hehe, jag flinar men vette sjutton om jag skulle kunnat njuta av efterrätten! ;-)

2011-12-01 @ 17:24:46
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: jama

Så jädra gos-söt på bebisbilden! Det syns verkligen att det är hon!!! Fina fina flicka <3 Så kul att vi får följas åt m våra 7-åringar. Kram.

2011-12-02 @ 09:45:22
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0