Sukta.







Jag vet att jag vill ha massa saker hela tiden och det mesta av det jag vill ha skaffar jag... eller får jag :)

Nu är det ett par Hope-brallor i Åhlénsskylten som SKRRRRRIKER mitt namn. Svajnedyra men fy fan så snygga.
Snyggaste brallorna jag sett helt ärligt.

Sen är det förstås alltid en massa skor o kängor jag vill ha :) Men jag har tillräckligt... fast... oj va många fina skor o kängor det finns!!

Har även "råkat" se en Fjällräven-parkas som ser ut som om den är sydd just bara till mig... Det är rätt jobbigt o gå o sukta hela jävla tiden.



Kommentarer
Postat av: A

Ja, inte skulle det göra ont att vinna lite på Lotto - eller vinna MYCKET!!! :D

2011-11-12 @ 19:43:06
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0