Frisk


Det var värst vad många inlägg jag gjort den senaste tiden. Diplom till mig.

Berättade ju att jag gjorde en sådan där mastodonthälsoundersökning o hade fantastiska värden... men att de ändå remitterade mig till neurologen. Det var en EVIG väntan men så i måndags var det äntligen dags.

Jag var spänd som en fiolsträng. Gjorde alla de där testerna och så förklarade man för mig att jag kan stryka MS från min lista. Det finns inget som tyder på det.

Fru P började lipa. Av lycka förstås.

Jag = frisk. Känns jävligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jippi!!! Tjoho!!! Hurra!!! :-D

2012-01-20 @ 05:09:35
Postat av: Tolstoy

UNDERBART!!! som Kalle Moreus skulle sagt!!

Puss å kram

2012-01-20 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0