Gäsp...

... vad tråkigt det är här i bloggvärlden just nu. VAR ÄR ALLA? Niinis? Malliz? Jama? Weasel? Hohoooooo?!! Det känns som om man skriver kommentarer i var o varannans blogg men aldrig får svar. Har ni tröttnat på mig eller vad händer?

VILDINGS BRAVADER - när skall vi ses?
NIINIS - när skall vi ses?
GARBO - när skall vi ses? O varför skall du o Cian ses? Nyfiken som fan.
WEASEL - hur mår du?
JAMA - vilken kväll skall vi supa?
MALLIZ - ett livstecken pls

Var eeeeeeee ni?

Nähä, annars då. Få se nu. Bilen rullar.

Dumdidum (för att använda en annans uttryck)...

Äldsta kräktes en skvätt i morse också. JIHOOOOO va roligt. Jag skulle ljuga om jag sa att jag känner harmoni i livet just nu. Det känns bara så jävla trist allting. Jag har ingen ork, lust, energi, gnista kvar känns det som.

Gubben är fan borta jämt. Ungarna är sjuka. Jag är helt slut. Fick idag akut besöka en osteopat för att min rygg svek mig i ett lyft av en liten snart treåring. Aj aj aj, vad jag grät. Fröken Mitten fick torka tårar på sin gamla mor i typ en halvtimme. Jag bara satt där på golvet o undrade hur jag skulle fixa allt.

Nu är jag utknäckt o känner mig matt o öm. Fick inte träna på ett par dagar så det sket sig också. Usch vad allt känns JOBBIGT! Lilla Hon gick o lade sig med en nätt feber på 38,6.

På lördag skall vi ju ha fest. Skall lämna bort ungarna lördag till söndag. Har sett fram emot denna lördag LÄNGE då vi skall ha grekmiddag i goda vänners lag. Massa booze, kareoke o djupa samtal.

NÄÄÄÄÄÄÄÄ då skall ju alla ungar bli SJUUUUUKA. Magsjuka, feber o gud vet allt. Så ni skall se... ni skall se att vi måste avboka allt o sitta här hela helgen med kräkningar, febergnäll o elände.

Imorrn bestäms allt. Om Lilla Hon känns frisk (dvs feberfri) o om Äldsta inte kräks något mer så kör vi. Men minsta tecken på magont eller hulkningar eller feber så NÄHÄ.

Håll tummarna.

Ännu ett muntert inlägg känner jag.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: jama

Men kära vän! Nu e du bra uttråkad alltså! Jag som svarar...nästan jämt! Eller e jag så dålig på det???? Trist för dig när maken e borta o du får dra tungt lass med sjuka barn. Jag veeeeeeeeet hur det är. Min är ju oxå borta en del i jobbet, oftast när alla andra har sina hemma, som jag sagt. Det ÄR INTE kul. MAn BLIR TOTALT uttråkad. I know.
Ja när ska vi supa? Ha ha....hur tolkar man mig liksom. Ha ha. Real soon! Kanske kan gå ut o käka eller nåt bara...o ta den där "sväng-om-kvällen" längre fram i sommar!?? Kina har ju god mat t e x.
Då kan vi ju ta en fredag kväll kanske.
Hoppas vi kan ses snaaaaart. Börjar få abstinens ;-)
Kramar

2007-06-14 @ 22:27:40
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Cian

Gumman *duttar om*
JAG är alltid här som en ständigt närvarande huvudvärk *flin*
Vet hur det är..min make jobbar ju oxå borta mycket..
På söndag ska jag och familjen åka hem till Garbo ch hjälpa henne med ett element som maaaken ska ta bort...Jag lovar ju ut makens röris-kunskaper lite som jag vill ;) Ska bli jättekul men jag är liiite nojjig..men det är jag alltid...Hon hade en jättemysig och glad röst :)
ja när ska vi ses?? Helgerna nu är ju både dubbel och trippelbokade känns det som...
Och vardagar är ju lite köriga..Men nog skulle jag kunna ta en ikea-träff när som helst...
Eller bara att inte hoppa av på min station efter jobbet idag och fortsätta ut mot din "by" och ta en fika i centrum men det beror ju på hur du orkar det..kommer din karl hem idag???
STOR KRAM

2007-06-15 @ 07:23:47
Postat av: Garbo

Här kommer en stor famn att luta sig emot,jag veeet allt känns så förjävligt ibland,Murphys Law lurar i precis allt man företar sig,känner mig oxå rätt slut emellanåt du vet "hundar o ungar same same" ;) just nu känner jag mig ungefär som min gamla skurmopp i den sura hinken,det är bara lilla Ada som uppskattar den ;)jagar runt runt runt ooo så rolig den är att jaga :)))
Maken hajjar ingenting,tycker att jag som går hemma hela dagarna ska väl inte gnälla!
Ja men hur jääävla roligt är det då att gå hemma o skura o tvätta hela sin semester!? :/
Han drar till finland o kan ta det lugnt han medans jag fortsätter här hemma,ja det blev ju så med tanke på vappisarna men ändåååå lite förståelse kunde man kanske få och lite uppmuntran.
Ja du ser....du e inte ensam gullet.
Jag hoppas dina små kryar på sig med raketfart så ni kan få njuta i goda vänners lag :)
Sätt ett datum ni tjejjer (Cian Malliz Ninisen) så kan jag, så hakar jag på givet! :D
((KRAMAS))

2007-06-15 @ 09:12:33
Postat av: Nina

Häääääääääääääääääääääääääääääääär e jag!!! Lilla hjärtat...jag har haft avslutningar o sånt!! Vart ledig från jobbet o absolut inet hunnit blogga...
Läs Cias blogg idag, där finns fröslag på när vi ska ses!!
Puss & Kram skrotan

2007-06-15 @ 11:07:31
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Frippo

Menar du "gubben" som jobbade halvdag tisdag förra veckan och sen va ledig resten av veckan...?

2007-06-15 @ 17:52:45
Postat av: Malliz

Jag är oxå här, har inget skoj att skriva om i min blogg just nu. Jobbar och tränar mest.


Jag lär aldrig tröttna på din blogg.


Ha en göttig helg. Kram

2007-06-15 @ 19:13:27
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Weasel

halloj, jag mår bra.. kunde varit bättre men men.. i skrivandets stund är J hos er och festar.. skoja inte att jag vill vara där. men samtidigt ville jag träffa min poolare ju.. hoppas det blir nån mer fest i sommar, e karaoke sugen som fasen!! puss på dej älskade storasyster.

2007-06-17 @ 02:29:30
URL: http://weasel.blogg.se
Postat av: Haggan

Skulle vara kul att ibland att höra om hur himla bra du har det egentligen. Världens goaste ungar, en pappa till dessa ungar som inte går av för hackor, en hel radda människor runt omkring dig som bara älskar dig. Kram

2007-06-17 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0