Foton...

... är alltid roligt. Kollade igenom massa foton o kom över några gamla godingar som jag bjuckar på här!


Det här är jag och Fröken Mitten i Nyhamn på Gotland för typ 3,5 år sedan...


Fröken Mitten igen. Åhhhhh va tiden går fort...


Världens snyggaste par! Syrran o J. Snart får dom en liten pöjk o jag blir moster :-D


Lilla Hon precis hemkommen från BB... iiiihhhh...


Äldsta precis hemkommen från BB... suck... de är rätt söta ändå när de är så där nya...


Hi hi hi o här är en PRECIS nyfödd Fröken Mitten. Taget precis efter att allt klet var borttvättat o kläderna påsatta.
JEEEEESUUUUS. Hon ser ju ut som en mulatt?!


En lite äldre Fröken Mitten. Fan va jag ÄLSKAR det här fotot!!


Ha ha här smygsuper jag i kyrkan innan bästisarna Tolstoy o Vedder kommer in... jag var ju värdinna samt solosångerska o var lite nervig. Rödhårig var jag också ser man...


Jag o pianisten. Men shit hörni, jag kanske borde bli redhead igen? Ser inte helt pjåkigt ut.


Ser bra ut? Vin o välling. Härlig kombo.


Den här bilden har jag alltid älskat. Båda är så himla, himla fina. Äldsta med far sin.


Något tillgjord Fru P med två små pinglor.


Jag o syrran hos morsan. Herregud så man ser ut.


Jag o Äldsta i Sigtuna på midsommarafton.




Roligare än så här blir det inte. Kanske hittar jag fler foton till nästa inlägg.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: jama

SHIT va kul. Och shit shit, känner ju inte igen dig.... Du hade en helt annan stil förr. Jättefin i ditt röda hår! :)



Kram

2008-12-01 @ 14:07:37
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: jama

Och bilden på Frippo med äldsta - hur fin som helst!!!!!!!!

2008-12-01 @ 14:08:06
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Cian

Frk Mitten = I LOVE!!! Adoptera??



S



Pöss på dej..Du var schnygg som rödhårig...

2008-12-01 @ 15:43:57
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Alltså du har 3 av dom vackraste barn jag sett men håller du inte i Frk mitten så lär hon bli stulen!

Jädrar så söööööt den lille klimpen är :)



Håller med pappa dotterkortet e kanonfint!



Du passar i rött hår.



Ser man på lilla hon och Frk stor kortet nyfödda så ser man likheten men Frk mitten skiljer sig från gänget ;)

2008-12-01 @ 18:50:27
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Monkan

Hej på dig! Kul att se gamla foton så som en annan e van att se dig (va ju ett tag sen om man säger så). Kul att se Tony oxå på ett kort (om det inte är hans dubbelgångare?). :)

Har följt din blogg lite nu & trist med dig & mannen men det låter som att ni sköter det hela "fint" tillsammans, skönt att kunna vara vänner. Hoppas du mår så bra som du kan må just nu.

God jul på dig så här lite för tidigt! Ta hand om dig & dina småttingar.

Kram Monica

2008-12-01 @ 19:34:16
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Fru P

Monkan! Kul att du lämnar avtryck igen :-D Mmm, det är Tony. Han är ju världens bästa pianist och jag sjunger helst bara om han är vid min sida :-) Tack för fina ord. GOD JUL TILLBAKA! Skall genast kika in hos dig nu.



Garbo, du skriver alltid så fint. Tack. Du får en att må som en sessa och när man hör sånt om sina egna barn så går det rysningar genom kroppen av välbehag. TACK.



Cian, du måste träffa Fröken Mitten live... kanske får du annan uppfattning då?! Eller vänta... du har ju träffat henne? Var hon lugn eller hyperaktiv då? Hon har ikväll fått nackspärr (4 år gammal??!!) för att hennes kropp snurrade åt ena hållet o huvudet åt det andra.



Jama, ha ha ja det ser inte ut som jag. Känner knappt igen mig själv. Men jag gillar rött. Känns naturligt på någe sätt. Kanske en dag...

2008-12-01 @ 20:30:35
Postat av: Malla

Vilka finingar.. Frk Mitten har klar Emilpotensial!



Klart du ska bli rödtopp igen! Du är ju assnygg i det!



Pok



Mallaredheadbralla





2008-12-01 @ 21:53:51
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Fler som vill adoptera fröken Mitten ser jag. Jag ställer mig väl i kön jag med då.



Jag var oxå rödhårig en gång i tiden och gillade det då, men jag vette tusan om jag skulle gå där igen. Vissa hårfärger tillhör det förflutna och jag tror ärligt talat att du passar bäst i brunt. Helt ärligt!



Underbara kort du lagt upp.



Kram på dig.

2008-12-02 @ 09:06:17
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nellan

Shit vad kul att se dig i rött hår! Du passade ju jättebra i det också din luring. Jättefina bilder!

2008-12-02 @ 13:12:47
Postat av: egoflow

Ha ha vilken underbart charmig liten rocker! Det första fotot var otroligt vackert!

2008-12-02 @ 22:21:00
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: lillasyster

underbara tider! massa minnen väcks till liv:)

2008-12-02 @ 22:31:07
Postat av: lillasyster

underbara tider! massa minnen väcks till liv:)

2008-12-02 @ 22:31:25
Postat av: Lena

Jättefina foton på dina söta barn!

Är det nån som passar i rött barr så är det du!



Kram!

2008-12-03 @ 09:21:09
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0