Vackra kvinnor

Ni som bloggat m mig under alla år vet ju att det florerats en hel del listor hit o dit på allt mellan himmel o jord men främst över vackra män o kvinnor. Mattias gjorde sin lilla lista o jag blev inspirerad o sugen igen. Just nu tycker jag att dessa kvinnor dominerar i mästerskapet om "Världens vackraste kvinnor" (nej Gynning är inte med och ja jag tycker dessa kvinnor är snyggare än henne och ja jag kallas inte Santa Maria för intet - att Gynning skulle vara världens snyggaste kvinnar var liksom bara för att krydda hela grejen just då)...

Gwen Stefani är för mig VÄRLDENS snyggaste, sexigaste, vackraste o coolaste kvinna! Nummer ett på min lista!
image400

Övriga tjejer kommer inte i någon slags ordning, viktigast är att Gwen kommer först. Sedan får alla andra delad andra plats. Vackra o härliga tjejer allihop. Tycker jag alltså (och jag lovar att jag inte kräver att alla skall hålla med).

Brittany Murphy. Supercharmig. Söt som socker. Inte helt olik Gwen... kanske därför jag diggar henne så mycket.
image401

Ashley Judd. Föll som en fura för henne när hon var med i Juryn... hon är så in i helvetes söt o gullig o vacker.
image402

Makens favorit. Charliiiiiiizzzzzze. Hon är overkligt vacker faktiskt...
image403

En av mina nya favvisar är Eva Mendez. Me like a lot. Såg na för första gången i ngn Will Smith-rulle. En sexbomb!!
image404

Jävligt dålig bild men Famke Jensen är också otroligt SNYGG! Både jag o jeppe är döförtjusta i henne så Famke var faktiskt ett av namnen på listan vi hade för Fröken Mitten (när hon låg i magen)...
image405

Halle Berry är gudomligt vacker.
image406

Jaaaaadaaaaa!! Will Smith är junte direkt asful... klart snubben ska ha en asläcker fru vid sin sida. Precis som min man!
image407

Jag har alltid varit kär i Julia Roberts. Från Pretty Woman o heeeela vägen. Hon berör mig verkligen!
image408

Underbart charmiga o söta o ascoola Juliette Lewis!
image409

När vi såg Vanilla Sky så sa det BOOOOM! Kan man bli mycket sötare än dockan Penélope?
image410

Sarah Wayne Callies heter hon som spelade Sarah Tancredi i Prison Break. Ljuvlig flicka...
image411

... när nu inte Sarah längre kan förgylla Prison Break så kan man istället njuta av denna pingla!
image412

Jag gillar verkligen Vanessas bohemiska o flummiga stil... o hon har junte åldrats sedan Je le taxi-tiden...
image413


Det var lite brudar det! Givetvis är det lättare att göra en lista på vackra män men det har jag gjort hundra ggr så det får nog vänta lite... även om jag blir jäääävligt sugen på det.

Nu ska jag packa en träningsväska sen sätta mig framför tv:n (nej jag tänker verkligen inte titta på någon gay-gala) o sen blire nog natti natti.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: tess

det här var ju ett inlägg som passade mig! heheheheh... :-D stor kram till dig också! ska vi inte ses snart?!

2008-02-07 @ 22:17:35
Postat av: tess

ps. juliette lewis är supertrevlig!! tyvärr har jag inte haft förmånen att träffa någon annan på din lista, men skulle verkligen inte springa åt andra hållet om Charlize kom nedför gatan... yikes!

2008-02-07 @ 22:18:59
Postat av: Frippo

Själv har jag varit med många av dom där... Sen vaknade jag upp... Halle Berry alltså... Hur kunde jag glömma men som sagt, Charlize. Oj.

2008-02-07 @ 23:07:52
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Mattias

Hmm håller med om att de flesta på din lista har något visst utom Juliette Lewis som inte är nån snygg-favvo för mig. Gwen Stefani är ju inte jättesnygg men har ju nåt visst absolut! Famke Jensen minns jag sen bondfilmen och sen Nip Tuck oj oj. Halle berry o Salma borde varit med på min också inser jag i efterhand. Jaja lite kul med listor är det ju hur som helst...

2008-02-08 @ 07:55:58
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Fru P

Tess!! Jag måste få ta på dig. Det är STORT. Juliette... en riktigt cool tjej om du frågar mig. Klart vi skall ses! Kan dunte hänga på din syrra när hon kvistar över till oss?

Mattias, Juliette är mer COOL än snygg. O för mig så blir COOLA brudar automatiskt snygga o sexiga. Coolhet = I like!

2008-02-08 @ 08:23:48
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Nina

Underbara kvinnor, några av dina favvossar är helt klart mina.

Håller med om GWEN (wooow)
Charlize (såååfiin)
I just looooove JADA PINKETT, men det bero nnog på att jag tokdiggar henne kille! Men en sån kille träffar inte vilken skit tjej som helst!! :)

Puss o ha en fin dag!!

2008-02-08 @ 08:24:23
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Pangbruden

Femke få helt klartt min röst..! Ha en toppenfredag och läs mit kolhydratsvar till dig på min blogg under pannkakeinlägget:-) Kram

2008-02-08 @ 08:35:56
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Niinis, vi har samma smak helt klart ;-) O så är det ju som hos oss, Frippo är ju en fager man o det är klart att han ska ha en jääävligt snygg tjej vid sin sida.. he he

Pangis, Femke går fan inte av för hackor nä. O jag kvistar in direkt o läser din pannkaksblogg :-)

Kram på er.

2008-02-08 @ 08:50:10
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Buzan

Hallå.. jag hittar inget foto på dig?? :9

Gwen me like a lot.

2008-02-08 @ 08:53:54
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Cian

Vackra naturliga brudar hela högen....
Jag har inte direkt nån favvis..
Jag är istället sjukligt fascinerad av Fru Beckham som är gift med en av världens snyggaste karlar....

Pöss på dej gumman

2008-02-08 @ 09:37:49
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Snygg lista och snyggast utav dom i mitt tycke är Ashley Judd :)

/Kram o ha en toppenhelg!

2008-02-08 @ 09:45:08
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Buzan

gissa vem som numera kan frottera sig med andra snygga tjejer, med tre hjärtan dessutom, på min blogg då? ;)

2008-02-08 @ 09:49:36
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: MajsanochMalla

Håller med i allt och min personliga favvo... Gwen!

Pok

Malla

2008-02-08 @ 10:14:34
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: jama

Kunde inte gjort en bättre lista själv!!! Ja min kära karl diggar iaf Ashely Judd vet jag. Och hon är verkligen otroligt dock-söt!! Gwen är ju Gwen, så jävla cool rakt igenom. Hon har pondus liksom!
Eva Mendez såg jag oxå i den där Wiill Smith rullen o tyckte hon va skitsnygg!!!

Ahaaa..hade ni Famke som namnförslag. Vilken tur att ni inte tog det för hon ÄR verkligen...sitt namn :-) Kan man skriva så..eftersom vi e lite halvanonyma här ;-)

Nähäpp, MÅÅÅÅSTE JOBBA!!!!

Kramis

2008-02-08 @ 10:36:56
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: tess

jo, jag hakar på syrran! ska bli kul!!

2008-02-09 @ 16:01:14
Postat av: Tania

Jag är också kär i Julia Robers .Det enda som hon och jag har gemensamt är att vi har mörka ögon och står lite inåt med tårna.Dårå.

2008-02-13 @ 14:59:38
URL: http://FruHattIgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0