14.

Plötsligt duggar det tätt mellan inläggen. Igår om tatueringar o skinnpaj - idag lite skryt!

Jodå Fru Hatt, jag tränade igår FAST jag hade ont i halsen o ja jag vet. Det är dumt men för er som aldrig varit på just dessa pass så kan jag säga att man blir heeeelt fast. Det är så roligt att jag direkt efter passen längtar till nästa vecka så jag får gå på dom igen.

Nåväl. Igår stod sådana där proteinpulvertjommar där o ville visa sina produkter. Jag har alltid tyckt sånt där är lite hokuspokus eller bara för stora uppblåsta gymnissar men faktiskt så är det bra grejer. Har jag fått lära mig. Inte bara proteinpulver, utan även rostade sojabönor, juicer eller chokladbars. Goda grejer. Bra grejer.

Så skulle jag "scanna in mig" som det heter. Kolla hur mina värden ser ut. Vad min kropp behöver o så.

Här kommer skrytet:

Jag är 163 cm lång.
Jag väger 54,4 kilo.
Jag har 21,4% fett i kroppen (uuääähhhh utbrast jag men det är tydligen lite)
Jag har 54,4% vatten i kroppen (tydligen jättebra)
Jag har 40,4 kilo muskler (!!!!!!!)
Jag ligger i fysisk gradering på nr 5 (precis där man ska ligga, inte för smal - inte för fet)
Jag har 2,2 kilo benmineral
Jag förbränner 1273 kalorier bara när jag VILAR!!!!
Jag har 1% bukfett (alldeles för lite så jag måste äta mkt nötter o avocado)

Sist men fan inte minst. Detta, mina vänner, är jag SJUKT stolt över...
... jag förbränner som en... håll i hatten... FJORTONÅRING!!!!!!

Killen sa "det var första gången jag fick den siffran av en kvinna i din ålder"!

Nu vet ju inte jag om jag kanske var den tredje människan han scannat in eller om jag faktiskt är jävligt vältränad men jag hoppas såklart på det sistnämnda!

Så, ni hajjar att jag är grymt stolt över att all hård träning och tufft arbete nu även syns svart på vitt?


Hörs.

Kommentarer
Postat av: Cian

Shit...



Fast nu får du inte gå ner mer i vikt..Då försvinner du ju helt..



Hmm ska nog bjucka på kladdkaka när vi ses ;)





Pöss!

2008-05-20 @ 07:59:48
Postat av: Anders Ingvar

När jag gjorde samma test sa dom att jag hade förbränning som en 78 åring.....

Mer cigga och starköl, det är bra grejjer!

2008-05-20 @ 08:54:38
URL: http://rutigclown.blogg.se/
Postat av: Tania

Vad du är duktig som tränar fast du arbetar och har tre små barn!!

2008-05-20 @ 12:29:01
URL: http://fruhattigen.blogg.se/
Postat av: Magnus

Dom enda som kan bli lyckliga att kallas fjortisar måste vara nyscannade trettiplussare...;)

2008-05-20 @ 16:04:32
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: anniskattis

Allt jag kan säga är grattis! Verkligen. Säger jag - bittert såklart - men det är så himla bra jobbat!



Förresten hittade jag sajten som ska glamourisera ditt vardagsslit!



http://www.fluffbabes.se/

2008-05-20 @ 18:15:14
Postat av: Mallis

Sånt skulle jag oxå vilja prova, bara för skojs skull.



Bra jobbat.



Puss

2008-05-20 @ 19:58:19
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nellan

Amazing! Superkvinnan!

2008-05-20 @ 23:28:20
URL: http://nellan.net
Postat av: Fru P

Nellan, yeeeaaahhhhh ;-)

<br>

Malliz, ja you should! Det är ju jätteintressant! Så får man även veta hur mkt proteiner man behöver varje dag för att uppnå det man vill.

<br>

Anniskattis, shiiiiiiit vilken underbar site! Tack!

<br>

Magnus, ja ha ha ha ha så sant så sant.

<br>

Tania, jag har inget val gumman. Jag MÅSTE för att överleva...

<br>

Anders Ingvar, kör hårt!

<br>

Cian, jag är inte intresserad av att gå ner i vikt. Det har jag egentligen aldrig varit. Har aldrig vägt så mkt, men jag vill inte känna att det väller ut över jeanskanten. Det är min grej liksom.

<br>

2008-05-21 @ 09:31:58
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Mattias

Har tränat tusentals ggr med ont i halsen även om jag vet att det är dumt jag också! Roligt att få göra en sån där scanning och speciellt om man har så bra resultat som du hade då :)

2008-05-21 @ 09:38:24
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0