Veckan i bilder!

Snart har en vecka gått och snart ska jag in till stan igen. Det är sannerligen en intensiv vecka jag haft med tjejerna! Allt går i ett! Tur man har friska ben o armar för det finns ingen tid till vila må ni tro. Varje kväll värker fötterna o så fort man slår sig ner i soffan efter en hel dag så domnar nästan kroppen bort.

Tandagnisslan, gråt, skrik, snytingar, snor, svett o blod. Allt detta tillhör föräldralivet. Det är stundom HUR JOBBIGT SOM HELST att vara ensamstående förälder men självklart ger de så mycket glädje de små liven att allt det jobbiga liksom försvinner och glöms bort ganska fort.

Ungjävlar!!!! Vad jag älskar er!!!!

För fyra år sedan bestämde sig en liten tjej för att efter tre jävla övertidsveckor komma ut till det verkliga livet, utanför moderkaka o mörker. Idag är hon en liten, lika bestämd men otroligt söt och charmant flicka. Hon gör mig så stolt och det finns nog ingen som inte lägger märke till henne. Hon är vår solstråle och vår lilla gosfia. Hon är den som mest av alla tre gillar att gosa, sitter gärna knät och kramas massor.


Grattis lilla Fröken Mitten. Min fina, lena, väldoftande och underbara tjej.

Här följer lite bilder över veckan som gått, lite blandat.








Idag klippte jag mig också!! Det var trevligt o jag är mycket nöjd. Martini - hon kan hon! Värsta proffset. Vet PRECIS va man vill ha. Älskar såna klipperskor.

Gissa vilken frisyr det blev av dessa?



På lördag drar jag o Firman till Borlänge o gör både Borlänge o Falun JÄÄÄÄVLIGT osäkert. Åtta törstiga småbarnsmorsor - vi höööörs.


Mors.

Kommentarer
Postat av: Cian

Grattis till Frk Mitten...Shit vad tiden flyger...



Schnygg du är i håret..



ja en pendliskram och en java liksom..hur svårt ska det vara att rodda ihop??

Nästa vecka typ efter jobbet?? Jag tror Maken är ledig...



Underbara tjejer du har..



Stor PÖSS till dej

2008-11-19 @ 06:58:15
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snygg Frippa och Grattis till Mitten :)

Ha så sköj i Borlänge!



/Kram

2008-11-19 @ 08:49:48
Postat av: Anonym

Garbo dåra ;)

2008-11-19 @ 08:50:37
Postat av: Sophia

Grattis till lilla sötnosen! Snygg frilla. Den klär dig verkligen. Om det däremot varit den översta frisyren så hade den ju haft ett grymt underhållningsvärde :-)

2008-11-19 @ 09:09:44
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Nina

Fiiiin!!!!



Åh grattis till lilla snorpan... hon e sååå sööööt! Skönt o höra att du landar mer o mer gumman...



Å du, vilken sjukt jäkla kul resa ni ska göra!! VA? Jag e fan avis, jag skulle oxå vilja åka sådär till nån annan stad o bara galejja järnet....



PUSS MITT HJÄRTA

2008-11-19 @ 09:27:40
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Heeeeeeeeej!!!!



Men åh, just det, hon fyller år i november ja. Stora tjejen! Och så som du skriver om henne. Så uppfattar man verkligen henne, som en charmig framåt gosig omtänksam tjej. Hon har alltid info om vart mina barn finns när jag ska hämta dem. Sötis.



Har du klippt dig ännu kortare? Snyggt!!



Vi kan väl ses snart? jag fyller gärna ut lite tid under de "intensiva barnveckorna" oxå... Ja menar, du vet ju hur M jobbar. Du solo m dina kids o jag solo med mina. Då kanske vi kan slå ihop oss nån dag :) Vore kul! Hojta till bara :-)



Ha´t så skoj i Borlänge!

Kram

2008-11-19 @ 09:32:30
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Vilka härliga tjejer du verkar ha! Så söta alla tre!

Brås väl på mor sin! ;)

Antar att det blev den översta frisyren. Vem vill inte ha "gammal tant/pudel"-frissa?!?! :D

2008-11-19 @ 10:55:01
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Grattis till lilla Mitten och till din snygga, coola frilla.



Kram på dig

2008-11-19 @ 10:58:11
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: pangis

Den ena sötare än den andra..



Hoppas verkligen att du inte klippte håret lockigt:-)



Kram tjejen!

2008-11-19 @ 13:02:08
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mia

Ha så störtskoj i Dalarna!

Ta hand om dig och njut av ungänget av alla tjejerna!

2008-11-21 @ 06:46:58
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0