Guuuuudars!


Hjälp! Hur skall jag kunna tackla tonåren med mina döttrar? Jag är alldeles kallsvettig nu o superskraj för framtiden! Kollade igenom topp 5 på blogg.se och dök på bloggar som småtjejer har (ett jävla under att de ligger på topp 5 - jag menar, vem fan läser dom??).

De har börjat videobloggat o Fröken Nyfiken i mig satte på play. En av de där småbrudarna öppnade med att säga "Aaaa Hello Bitches!" och jag förblev sittandes med öppen mun a la fågelholk o tvingade mig själv trots hjärtklappning o skräck att titta på hela inlägget.

"Aaaa hello bitches", "Piece", "Nu ska jag supa mig asfull" o så slängkyssar.

Blott 15 år gammal. Hjääääääääääääääääälp!!!!!

Läser inte hennes mamma bloggen???

Vadå "bitches"? Är det så kidsen snackar idag? Morsar man på varann så? Jag fattar ingenting...

Den tjejen vars blogg jag snabbt besökte är en "innerstadstjej" o har 30 000 unika besökare per dag. GRÄÄÄÄNS!
Söt som socker men beter sig som värsta trashet. Hur ska det gå?


Okej. Jag må vara en ena-benet-i-graven-gammal-hagga i deras ögon men då får det vara så. Jag fattar faktiskt inte?!

Jag har själv varit 15 o blivit packad, rökt cigaretter, trotsat o haft mig. Jag betedde mig verkligen inte helylle. Men inte fan kallade jag mina polare för "bitches" eller "luder". Eller? Gjorde jag det? Fisen? Ankan? Om jag kallade er för det så ber jag härmed tusen gånger om ursäkt.

Tänk den dagen då Äldsta kommer hem, översminkad o säger "Hello bitch". Öhhhh, då tar nog satan över mig.



Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Ha haaa! storstilat :) du verkar ju inte heller vara 22 år längre!



Att dina kompisar heter Ankan och Fisen kanske är samma sak som biatch nu för tiden, vad vet jag ;)



Tänk dig när dina tjejer plötsligt spelar "skränig musik" oxå.



- Det här är inte musiiiiik, det låter som tooortyyyyr!



Tror det är nyttigt att man inte hajar vad fan kidzen håller på med.

2009-08-03 @ 14:07:48
Postat av: jama

Ha ha...ja herregud den dan....ihhhhhh.

Man ska nog inte klaga över en trotsig 3-åring o tjurig 5-åring med andra ord ;)



See ya´, bitch! ;)

2009-08-03 @ 14:59:35
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fisen

HAHAHA, INTE att du kallade oss så eller att vi kallade Dig så!!!

Det grövsta Du sa var nog "pepparkaka" till mig.

Håller med...galet konstigt!!!!!!

Fy, tänk om Anders Ingvar har rätt....hahahaha

kram

En-stolt-Fis

2009-08-03 @ 15:06:57
Postat av: A

Visst blir man förundrad över att så många läser de där bloggarna!



"Bitches" säger Paris Hilton ofta (väldigt kärleksfullt ;D) till sina "vänner" i programmet "Paris Hilton, my new BFF", och det sas ganska ofta i programmet hon hade tillsammans med Nicole Richie också.

Betyder nog inget för "kidsen" idag, utan är bara ett uttryck. Språket förändras, liksom allt annat.

Ord får ny betydelse och "tappar i kraft". Tror inte det är något att oroa sig över. :D

Däremot den där biten att man ska "bli aspackad", eller småtjejer som poserar utmanande i push-upade urringningar mm...DET oroar mig. Huvva!

2009-08-03 @ 21:38:21
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0