Operation tjejlördag!

I lördags hade vi fruhippa (möhippa fast hon redan gift sig) för lillasyster o det blev sannerligen en helt otroligt sjukt lyckad dag/kväll!

Gammkärringen Fru P hängde med småtjejerna o jag hade hur kul som helst. En av tjejerna fick mig att skratta så mycket att jag hade ont i käkarna :-)

Syrran var jättenöjd o det gör att det hela blev ännu bättre!

Här kommer bilder :-)


I väntan på bruden...


... jag lapar lite sol medan småtjejerna kidnappade syrran.


Tjohoooo!


Överraskad o glad!


Mot första utmaningen...


... Fru P - stekhet!


Här mottar jag silvermedaljen :-) Stolt som en höna!


Weeeee!


Syrran vann! Inte mer än rätt!


Grrrrr.


Mer skumpa vid vattnet. Såååå härligt.




Lunch i det gröna.


Cutiepie!


Världens roligaste C! Tack för alla skratt!!!!


Sockersöta C.


Sockersöta L.


Min favvo S.


Systrar.


På väg till nästa stopp.


Syrran i väntan på en timmes helkroppsmassage. Hon grät av lycka :-)


Tjejfix inför kvällen.




Hur söt får man bli??


Gräns på perfect face.


Helt sjukt god tapas. Allas favorit var baconinlindad dadel. JEEESUS!


Jaha??? Så här kul hade vi på Bomullsfabriken.... alla ser väl hur kul vi hade???


Norrköping is the shit hörni.


Kommentarer
Postat av: jama

Weeeeeehiii, shit va skoj! Fruhippa - det va nåt nytt!! Min kompis som gifte sig förra året bangade ju sin möhippa dan innan då hon inte mådde så bra (nerverna ur balans) Vi skulle ha "nåt" för henne efteråt istället...men nu har det gått ett år!! :(



Vilka fina tjejer här hörru!! Och din syster strålar!



Ser fram emot VÅR girl´s night out sen hörru!!

Stor kram!

2009-08-17 @ 11:09:21
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fisen

Fruhippa låter ju hur bra som helst!!!

Ser ut som en ni haft en toppen dag!!

Din syster e ju sååå fiiin!!

Men det är ju du me, min söta vän.

KRAM

2009-08-17 @ 11:58:14
Postat av: lillasyster

tjohoooo vad jävla kul det var!! precis som jag önskat om jag hade fått önskat nåt:)

tack underbara syrra för denna dagen! och ni andra oxå om ni läser detta!! puss

2009-08-17 @ 14:00:43
Postat av: Sanna

Helt sjukt rolig dag! Nu ser jag fram emot festen i september!

Kram

2009-08-17 @ 20:05:18
Postat av: Anders Ingvar

Tjejfest verkar 100 000 gånger roligare än herrmiddag, vet ej varför, men så är det bara.....

2009-08-17 @ 21:21:54
Postat av: Fernando

Tack för dinna bilder och omdome

m.v.h Fernando la Uva

2011-02-28 @ 23:46:27
URL: http://www.tapasbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0