Kändismiddag.


Tisdag. Man kan säga att tisdagar är de tråkigaste dagarna i veckan, right? Det är liksom en sån beige, mittemellan-dag som inte ger ett skit. Det är inte dag ett på veckan. Det är inte i mitten på veckan o inte heller i slutet. Det finns inget på TV och det är liksom bara - trist.

MEN!!!!!

Denna tisdag är lite glammigare än andra serni. Jag o DRC skall på kändismiddag :-) Fler av er vet ju att jag har en kompis som är gift med en kändis. Det har jag säkert skrytit om hundra ggr och ikväll skall vi på paaaaaarmiddag :-)

Sist jag var ute o drack drinkar med min kompis så berättade hon att hennes make skulle komma någon timme senare och jag tror jag gick o kissade tusen ggr under den timmen. HA HA HA HA HA vilken jävla nörd jag är.

Nåväl. Jag skall erkänna att jag e lite stissig nu också!

Mest av allt ska det bli så himla kul att få träffa min kompis igen, vi ses tyvärr inte allt för ofta men när vi gör det (luncher o så) så får jag energikickar.

Hon är en förtjusande o ljuvlig människa. En människa som GER energi. Love that kind of people.

Kommentarer
Postat av: Nina

SWEEEEEEEEEEEEEEEET!!!



Jag är nog sveriges största kändis sucker, jag skulle typ dööööööööööö om jag träffade en världskändis som George Clooney eller nåt. På riktigt alltså... jag skulle inte palla av det då skulle jag explodera utta helskotta! :)



Ha en naaaajs kväll!!! PUSS

2009-12-01 @ 10:44:51
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Va kul. JAG VET VEM DET ÄR!!! ;-) Sen vet jag att du är lite kändiskåt, som jag! Hihi.



Vaddå, tisdagar är ju tv-kvällen of the week, så där håller jag inte med dig!!!



Äntligen Hemma (vilket jag inte hinner se för bedtime för de små, men sen tar det sig..) DESPERATE HPUSEWIFES, sen direkt efter, den roligaste kvinnan ever, i CHRISTINE. Sen om man orkar kan man gråta sig igenom Brothers and sisters (även om jag kan tycka det är lite småtöntigt så blir jag lätt kvar om jag väl börjar se det).



Sen måste denna prinsessa få sin skönhetssömn! ;-)



KRAM o ha´t så trevlig ikväll!

2009-12-01 @ 12:49:39
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

alla tjejer är extremt kändiskåta så det var inget nytt :)



Fast visst kan även jag som kille tycka att det är spännande med kändisar och du får väl ge nån liten hint om vem det är??? Beyonce??? drägel

2009-12-01 @ 14:17:31
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mattias, nej det är inte Jay-Z som är min kompis :-) Det här är en mkt känd SVENSK ;-)



Jama, äsch de där programmen säger mig inget :-/



Nina, om Jude Law var den min kompis var gift med hade jag garanterat DÖTT.

2009-12-01 @ 14:21:16
Postat av: A

Tisdagar = "Ugly Betty" och "Desperate Housewives" = bästa tvkvällen!



Men vad är tv mot en riktig KÄNDIS-middag?! Blott INGENTING!



En tisdag fylld med glamoooouuuuur! Inte illa Fru P! ;)

Ha så kul!

2009-12-01 @ 14:49:48
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du umgås säkert med kändis i detta nu! Iiiiiihhhh;-)



Nyfiken blir jag ju... vem äääärrr det???;-)



Puss på dig du fina

2009-12-01 @ 22:56:12
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: A

Har du hämtat dig från kändismiddagen än?

Starstruck fortfarande? Hihihihi! ;)

2009-12-02 @ 18:26:49
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Ankan

Fru P, alla verkar tro att det är en superkändis... Vilken besvikelse om dom fick veta vem det var ;)



Men jag gillar honom, han är lite småcool!!



Jag vill oxå ha parmiddag med dig..

2009-12-03 @ 10:17:26
Postat av: Fru P

Ankan, jo men i Sverige är han ju en ganska stor kändis. Dock ingen popstjärna men folkkär och otroligt härlig.



Parmiddag? ABSOLUT - låt oss styra upp någon JÄVLIGT SNART!!!!!!!

2009-12-03 @ 11:11:46
Postat av: Garbo

LASSE BERGHAGEN!! ;)

2009-12-03 @ 11:20:49
Postat av: Fru P

Ha ha - nej...

2009-12-03 @ 11:21:39
Postat av: Mattias

Naken-Janne???

2009-12-04 @ 14:43:09
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0