Aaa men hallå.


Lördag idag. Och bara två dagar kvar tills det är dags att sätta igång o jobba på allvar igen. Hur det känns? Jo men det känns ju helt okej faktiskt. Jag vet, jag e sjuk i huvudet men jag längtar lite till jobbet.

Har haft fyra veckors semester. Tre veckor med balettligan. Sen nu senast en vecka själv. Det har varit intensiva veckor men jag är jättenöjd med min semester.

Saknar fortfarande sladd till min mobil så bilder får komma senare.


Hoppas ni haft en skön sommar. Och att den fortsätter vara skön länge till.

Till skillnad från alla andra normala människor så längtar jag lite till hösten ändå. Den känns inte alls hotfull o trist som så många andra tycker. Jag är inte en sommar-människa. Jag är mer sitta-inne-o-kura-med-en-kopp-te-o-tända-ljus-med-raggsockor-på-människa.

Tur ändå att vi har alla årstider. Inte sant? Man får liksom njuta av så mycket då.



Hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: pangis

Äntligen..har saknat dina inlägg:-) Jag gillar också hösten.. har alltid gjort.. men är glad att jag har en veckas semester till:-)

2009-07-26 @ 09:13:51
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Å va roligt med ett inlägg, har varit tomt utan dina rader...

Va härligt att du haft en bra semester och att du inte har den annars så vanliga " gå tillbaka till jobbet ångesten". Önskar jag hade såna jobbarkompisar som dig som kommer tillbaka och verkligen vill det, vilken härlig stämning det måste vara!



Ta hand om dig!

Nu ska jag uppdatera i min blogg som tyvärr blivit lite bortprioriterad på sistone.

Puss o Kram

2009-07-26 @ 10:24:12
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: mallis in real life

Hej sötis.



Jag har bara haft två och en halv veckas semester och jag är oxå jättenöjd. Imorgon börjar "allvaret" och jag har längtat efter att få kränga latte.



Ser fram emot bilder av din semester. Kram på dig

2009-07-26 @ 17:41:02
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Anders Ingvar

Mmmmm, slaskiga gråa vinterdagar i sthlm är det bäääästa som jag vet :)

2009-07-27 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0