Charlotte Perrelli.


Bläddrar rätt frekvent i tidningen Chic o Perrelli är ju med lite varstans. Hon har dessutom en egen blogg på chic.se och jag gillar att läsa om henne o att se henne. Hon är sannerligen en otroligt snygg tjej!

Egentligen hatar jag henne eftersom hon har långa snygga ben, vältrimmad överallt och verkar dessutom vara en genomtrevlig och fin människa. USCH ;-)

Så på sidan 11 i nya numret av Chic så står hon där i (som vanligt) snyggaste munderingen. Nu med korta, tajta jeansshorts, high heels, tuff tisha o kofta. Så jävla apfräsch!

Men snälla Charlotte! Tänk om du klippte av dig klorna också, då vore du fulländad! Varför så långa, kloliknande naglar? Tänk om du hade kortklippta välfilade naglar istället, svarta eller kanske bara helt naturella. Då vore du i mina ögon helt perfekt...

... men å andra sida är jag glad över att det finns något på dig som jag inte gillar ;-)



Nobody's perfect.

Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Har hon inte lite högt hårfäste också?

2009-07-29 @ 14:48:02
Postat av: Fru P

Jo fast det syns junte nu för tiden när hon har lugg!

2009-07-29 @ 16:05:57
Postat av: Anders Ingvar

Det har du ta mej tusan rätt i Fru Peee!

2009-07-29 @ 16:20:52
Postat av: mallis in real life

Jag tycker oftast att Charlotte inte ser klok ut. Finns inget naturligt över henne.



Sorry!

2009-07-31 @ 09:54:58
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0