Äpplet...

... faller inte långt från trädet?

Jag o tjejerna älskar ju att rita. Det är typ alla fyras största intresse så det händer ofta att vi sätter oss ner o bestämmer oss för olika teman som alla får rita efter.

Härom dagen bestämde Äldsta att temat skulle vara "tjej o kille".

Sagt o gjort. Mamma fick börja:




Sen var det Äldstas tur:


Killen blev "ful" så den klippte hon bort. Men visst e hon duktig?

Och så Fröken Mitten:


Hennes kille fick inte plats på papperet.

Lilla Hon gjorde också en vacker teckning på en tjej o en kille:

Solklart va?



O så en liten glimt av min nya lya (apropå något helt annat):




Nu är det helg. Imorgon skall jag delta i SpringCross. Kuta 6 km efter en rejäl förkylning o diverse prillor. Kan gå åt helvete men jag är SJUKT laddad. Min iPod är laddad med massa adrenalin-låtar så det skall nog gå vägen ändå.

Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: pangis

Luck.. och ja ni äger på att teckan.. hela familjen balett! Kram

2009-05-08 @ 22:18:42
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

Hejja... Så´nt där håller vi också på med.. Ungarna är om mig i teckning nu.. Hästlängder..



Fin lya.. In the middle of nowere.. ;-)



Pok



Mallahejjarpådigimorgonbralla

2009-05-08 @ 23:47:37
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till! men ta inte ut dig eftersom du vart krasslig,var rädd om hjärtat.



Men du! ni e ju asduktiga på teckning,ni skulle absolut göra en bok tillsammans,tänk va skoj att kunna bläddra i den om ett par år när töserna e tonårstruliga m pojkvän o smäll i dörrar ;)



/Kram från garbo on the job

2009-05-09 @ 07:41:04
Postat av: Alexandra

Vilken konstnärsfamilj, ni är superduktiga allihopa:-) En annan kan knappt rita en streckgubbe utan att behöva förklara vad det är jag ritat!



Spännande med nya lyan, ser ljust och fräsch ut!



Lycka till med loppet idag! Nu när förkylningen är borta så är det väl inget som kan stoppa dig från att ta dig i mål!

Det där fixar ju du galant med din vältränade body o kondis!:-)



KRAM KRAM

2009-05-09 @ 09:47:34
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

WOW vilka fiiiiiiiiiiiiina teckningar!! LOVE THEM ALL! Du är ju en riktig fena på att teckna!



Du spring på gumman, hejjar o tänker på dig. Du är GRYMT duktig!



Du, den där lyan ska vi inviga med lite rosé i sommar tycker jag... hihi!



PUSS

2009-05-09 @ 16:59:19
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

MEEEEN va duktiga ni är på att rita. Äldsta är ju grym oxå, mammas gener ser man tydligt! OCh de andra konstverken var inte dumma heller :)



Har du fått tillträde nu? När går flyttlasset? Skoj :-)



Kram

2009-05-11 @ 09:00:46
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Nellan

Nu låter jag som på fritis när man var liten men iiiih vad fint du ritar! Och småtjejerna med förstås!

2009-05-11 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0