Tänk om man va 12 igen...

... det va tider det! Allt var så enkelt. Man fick mat på bordet. Rummet städat. Man var kär i var o varannan kille o tungkyssen började bli aktuell. Den första tungkyssen. Underbart!

Hittade, genom en kollega, en sockersöt blogg (http://melgirls.blogg.se/) och det är tre småbrudar som bloggar ihop. Så levande! Så underhållande!

Tänk när mina tjejer är i den åldern. Gud så härligt!



Här kommer en fantastiskt inspirerande o rolig grej från den bloggen:


"hehe fick lite insperation av emelie asså emeliehb.blogg.se aja kolla här fett kul ju men haha tästa ni också!!"

Första bokstaven i ditt namn:

A - korkad
B - blond
C- störd
D - porrig
E - sexig
F - het
G - rolig
H - underbar
I - söt
J - gullig
K - vacker
L - killaktig
M - bitchig
N - Undersmart
O - gangster
P - fantastisk
Q - populär
R - puckad
S - översmart
T - söt
U - ful
V - tjejig
W - fräknig
X - smart
Y - dum
Z - osexig
Å - cool
Ä - social
Ö - osocial

Nu tar du andra bokstaven i ditt namn:

A - a bitch babe
B - ödla
C - bitch
D - rövslickare
E - gud
F - gamling
G - katt
H - kille
I - tjej
J - emo
K - nörd
L - alkolist
M - tönt
N - spankare
O - idiot
P - sexgud
Q - fotbollsproffs
R - porrstjärna
S - sexmaskin
T - fittslickare
U - prinsessa
V - prins
W - punkare
X - rädd-katt
Y - hora
Z - chokladgalen
Å - tandborste
Ä - sötnos
Ö - snygging

Och nu vilken färg har tröjan du har på dig:
röd - som gör allt för att få knark
lila - som kollar på porr
orange - som har ett stort ass
gul - som vill ha sex med dig
grön - som vill rocka
rosa - som är bra men händerna
blå- som gillar att strippa
vit - som alla vill knulla

brun - som är väldigt ful




Då blir jag alltså en bitchig bitch-babe som gör allt för att få knark!



Underhållande :-)

Kommentarer
Postat av: pezze

haha jösses...

jag blir

gullig,sexig mkt översmart o söt o sen går det över till att bli störd o korkad som kollar på porr!!!

Postat av: pangis

Eftersom jag för dagen har en svart tröja blev jag ingenting mer än en korkad tönt.. Tack för det:-)

2010-04-29 @ 08:49:30
Postat av: Fisen

ojojoj...börjar bli gammal...



"Översmart idiot som alla vill knulla" = hur ska jag tolka detta?!



Fast går jag på Fisen så blir det ju:

"Het tjej som alla vill knulla"

jösses!

2010-04-29 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0