Fooookus!


Den här veckan med mina ljuvliga tjejer har tärt lite på mig... det ska jag ärligt säga... jag har inte sovit många timmar per natt o det märks när jag tittar mig själv i spegeln.

Vill dock säga att jag har njutit av varje sekund med dom när det varit glada miner. De är de finaste små människorna jag känner. De är så små. De är så mjuka o vackra. De doftar vanilj. De har så fina röster (ja, när de inte skriker så öronen trillar av då vill säga). De har humor o är roliga. De är söta som socker o de gör att jag lever!!!

Visst är det märkligt att man trots tandagnisslan, tårar, skrik o jämmer ändå älskar dom mer än något annat i världen!! Hade man haft likadana duster med en arbetskamrat, granne eller kompis så hade man ju aldrig någonsin pratat med människan igen.

Imorgon lämnar jag de små liven till deras pappa igen o det känns helt okej. För denna vecka blir kort :-) Hämtar dom på lördag fm igen :-P

Fokus fram tills dess är TRÄNING o VUXENMYS :-D

Har bokat pass varje dag o jag ser såååå fram emot att få svettas HÅRT! Ska trötta ut min lilla kropp så mycket jag kan. Laaaaaddad!!!

Sen kvällstid så har jag Anders att se fram emot o det är ju helt fantastiskt det också. Och på torsdag kväll blirre bärs med branchfolket. Det = mycket trevligt.



Och nästa helg blir något i HÄSTVÄG! Det blir äkta TJEJHELG!

Lördag: Syrran kommer hit o hänger med mig o småtjejerna. Morsan åker på teater m Äldsta. Sen på kvällen blirre premiär för Melodifestivalen o då är ALLA samlade. Morsan, syrran, Äldsta, Frk Mitten, Lilla Hon o jag. Det blir självklart Tacos, chips, en STOOOR skål med lösgodis o så vin till gamlingarna. Läsk o saft får syrran o småbrudarna surpla.

Söndag: Syrran hänger med mig, Äldsta o Lilla Hon. Morsan åker på bio m Frk Mitten.

Fatta mysigt!!!!



Nä nu ska jag kolla klart på partiledardebatten o sen ska jag sova som en gris (förhoppningsvis) för 05:50 ringer mobilen. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Har hört att brorsan byter ut tre barn mot fyra andra i helgen...

2010-02-01 @ 16:28:41
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Fru P

Yes Magnus, det har jag också hört :-) Just därför blirre tjejhelg för mig :-) Så, tack antar jag :-)

2010-02-01 @ 16:30:05
Postat av: lillasyster

LÄNGGGGGGGTTTTTAAAARRRRR!!!

2010-02-01 @ 20:42:03
Postat av: Anders Ingvar

Fokus = supervecka!

2010-02-01 @ 21:24:39
Postat av: Livan

Ha en underbar helg med tjejligan, det behöver du!

Kram på dig....

2010-02-01 @ 22:20:01
Postat av: Fru P

Mehh Liiivan va kul att du e här o kollar läget :-)

2010-02-01 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0