Kärlek och inköpslista.


Är fortfarande tagen av de sms jag fick igår kväll från min Äldsta. Blott några timmar efter att jag lämnat över dom till Jeppe. Det är som att någon tar ett tag om mitt hjärta, klämmer det så hårt som möjligt och vrider runt lite.

Misstolka inte! Det är en ganska härlig känsla ändå. Det kallas visst längtan. Och kärlek.


18/1 kl 18:03

Jag älskar dej.
Och så är M hemma hos oss hoppas du mår bra?
jag mår lite bra älskar dej. Puss o kram Äldsta



(Jag svarar o frågar varför hon bara mår lite bra)


18/1 kl 18:07

För att jag lägntar efter dej


(Jag svarar o säger att det bara är 6 dagar kvar)


18/1 kl 18:09

Men de käns som ett År



Lilla gumman. Förstår ni att det känns lite i hjärtat?

Försökte få henne att tänka på något kul så jag föreslog att hon skulle tänka ut vilka middagar vi skall ha nästa vecka när vi får umgås igen. Och jag lovade henne att hon skulle få bestämma vad vi skulle äta varje dag! Kort efteråt fick jag ett sms igen:

Jag har mailat dej.


Och i mailen fanns mycket riktigt ett mail från min kära dotter:

***

inköpslista

mondag stinas kyckling och ris

tistag mackaroner och kötbular

onsdag pankaka

torsdag blodpudig

fredag jag är hos saga

lördag pitzza

söndag mackaroner och kötbular


***



När jag kom hem från gymmet igår kväll så hade jag fått god natt-sms från henne. Hon är för söt!

Imorse klockan 06:51 kom :-*


Snacka om kärlek.
Blir helt till mig.
Längtar.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Svårt det där...

Jag som fick vänja mig vid att va helgmamma och då inte varannan utan när det passade mitt x,han satte käppar i hjulet,ojoj så många tårar skulle kunnat fylla oceaner av sorg,1 barn fick jag och jag gick miste om så mycket under hans skoltid pga av massa vuxentjaffs o bråk,så offantligt onödigt o sorgligt.

Hade jag vetat hade jag inte lyssnat utan tatt han m mig för så känns det men inom mig vet jag att jag gjorde rätt,man måste släppa taget för att få något åter och idag när sonen fyller strax 18 ser jag vilken otroligt fin person han har blivit trots att hans föräldrar inte drog jämnt,jag e glad & tacksam över det,nu ser jag fram emot kommande barnbarn för det har han lovat mig <3

Han har redan nu planer m sin tjej att bilda familj,kan vara så att deras erfarenhet av vuxenvärlden gör att dom mognar tidigt och vill skapa sig en trygghet m familj.

Jag säger "res plugga och känn er fram,tiden finns till barn hem hus"

Jag stöttar oavsett.



Njut av vareviga stund,tiden går offantligt fort.

Kramar <3

2010-01-19 @ 13:24:20
Postat av: Anders Ingvar

Underbart!

2010-01-19 @ 13:59:29
Postat av: Malla..

Gullhönan...



Garbo... Du är saknad av oss.. Ba

´satt du vet!



Pok



Mallahurhardudetbralla

2010-01-19 @ 15:43:04
URL: http://www.desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Fru P

Garbo, du säger - som vanligt - alltid rätt saker o får mig att mysa.

2010-01-19 @ 15:53:56
Postat av: Alexandra

Underbara prinsessa.

Så full av kärlek till sin mor, man bli rörd!

Så fint!!!

2010-01-20 @ 01:53:15
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Malla söta malla det värmer mitt hjärta Tack! <3



Puss till fru P oxå :)

2010-01-21 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0