Pepp!

Det är alltid härligt att ha något att se fram emot. Som man kan falla tillbaka mot och tänka på när energin är slut... och när det känns tungt.

Som nu.

Jag är slut som artist. Det är sjuhelvetes massa jobb. Jag sover knappt alls. Jobbigt med pappa. Och jag har ständigt dåligt samvete...

... men!!!

Jag har tre små ljuvliga tjejer som livar upp varannan vecka. De veckorna ser jag ALLTID fram emot.

På lördag ska vi alla fem till Friends Arena och kolla in Mello-finalisterna (bonus att jag får ha tjejerna extra länge)!

Snart kommer syrran o co hit och myser med oss en helg.

I påsk blir det Sälen igen, som sig bör!

Den 20e april drar jag och sju andra underbara brudar till Borlänge och slår klackarna i taket!

Och vips var det vår :)

Sedan börjar vi sommaren med en All Inclusive-vecka i Turkland hela familjen!!


Så. Känns redan lite bättre!

Dagens pepp till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Nina - "Hela Sverige Bakar"

Men det låter ju som du ska få värsta bästa våren. Massor att se fram emot. Det är så en slipsten ska dras när deppet inte känns långt borta.

Jag vill ses! Kan vi boka!? Ska jag komma till er? Vill se hur ni bor?

Puss❤

2013-03-07 @ 12:30:57
URL: http://www.femme.se/niiinis
Postat av: Fru P

Darling Nina - anytime! Kom bara!! Jag bjuder på fika :)

2013-03-07 @ 12:45:49
Postat av: Anonym

Jag vill också följa med till dig!!!
Nina, jag hakar på när du åker! ;-)

Alexaaaaaaaaaaaaaaaaaandra

2013-03-09 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0