Foxtrot Uniform Charlie Kilo...

... Foxtrot Uniform Charlie Kilo Put the you know what in the you know where Put the you know what in the you know where...

OTROLIGT intelligent text om ni frågar mig! Jag tror att alla Bloodhound Gangs låtar handlar om mig ;)

En liten lista kommer här.
JAG HATAR:

1) Människor utan självdistans.
Fan hörni, bjuuuuud lite på er själva for crying out loud.

2) Långa tånaglar.
Stötte på en gubbe igår på bussen. Benet var gipsat o så var han barfota. Tånaglarna var så långa att folk nästan snubblade på dom o alldeles gula. UÄK!

3) Chinos (stavas det så?).
Killar/män/gubbar som fortfarande bär chinos måste ha något allvarligt fel uppe i huvudet. Helt klart det fulaste plagg genom tiderna. Är de dessutom beiga så kräks jag.

O så måste jag även få tillägga att människor som inte dricker kaffe eller alkohol är lite tråkiga... säger som min sköna väninna i Västerås; "man tappar liksom respekten för såna som hellre vill ha té till fikat... eller såna som måste kööööööra när det är fest".

Det går bort.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Frippo

Ditt inlägg fick mig genast att tänka på Gringos...

2007-08-21 @ 15:27:25
Postat av: mumrik

Gipsade brukar vara barfota. Det är ytterst sällan man gipsar rakt över skorna.
Ser ut som du stavat rätt till chinos. Fast jag förstår inte riktigt vad du menar med det fulaste plagget någonsin? Det är ju ett par byxor, ungefär som jeans väl? Äger själv inga chinos, är en ren jeansmänniska och så har jag några par kortbyxor...men sen får det vara slut på experimenterandet...just det...jag har två par M59 åxå... :))

2007-08-21 @ 19:45:29
URL: http://punkmummel.blogspot.com/
Postat av: Malliz

Vilken tur att jag har lärt mig dricka kaffe...
;)

2007-08-21 @ 20:32:00
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Fru P

Men hallååååå brorsan, klart jag hajjar att man inte gipsar över hela foten. Helt korkad är jag inte... bara lite... men vad jag menar är att om man nu måste svassa omkring med bar fot så kan man väl 1)klippa naglarna o 2)rengöra fötterna. Tycker dock att en strumpa vore på plats.
O förresten så är chinos brallor men jävligt FULA brallor. Bakfickor som bara har en liten skåra liksom... o så ja... bara skitfula. Jeans är alltid SNYGGT.


Hi hi Malliz-tjejen, ja det är tur det :)


Jepp, ja jag med till en början :)

2007-08-21 @ 21:48:35
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: grannen

asgarv! joråmensåattde.... rullar väl på! nu är det inte många dagar kvar... men tyvärr måste jag vara en sån där tråkig människa som ska köra hem... :-(

2007-08-22 @ 11:26:59
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Fru P

Grannen - det är verkligen ASTRÅKIGT att du måste köööööööööra men men :( Jag kan inte tvinga någon att sova över.


Niinis - bara du är en förlåten tédrickare :)

2007-08-22 @ 14:01:22
Postat av: Magnus

eeeh...en kopp te tack ;)

2007-08-22 @ 20:18:07
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Tania

Fötter överhuvudtaget är vidrigt !

2007-08-22 @ 23:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0