Gunilla är ganska ful...

... o hon saknar takt o ton. Hon har allt man kan önska att man aldrig nånsin fick. Någon som känner igen? Jo jo Björn Rosenström gjorde ju några låtar man satt o skråla till på fyllan när det begav sig.

Just denna låt kom jag att tänka på idag efter träningen. Jag var så jävla lack o äcklad av en ful kärring på passet idag att jag kunde SKRIKA högt! Helt klädd i turkos struttade hon in på mitt favoritpass. Ställde sig FÖRSTÅS precis bredvid mig. Hennes andedräkt stank gammal urinoar o hon var så ful att man häpnade.

Det borde finnas någon gräns för vad för sorts personer de släpper in på ett gym. Om facecontrol är för brutalt så borde det fan åtminstone finnas en smellcontrol! Människor med bad breath eller gammal ingrodd svett borde inte hoppa omkring o flåsa på ett gym!

DansAerobics som jag går på varje måndag är ett AVANCERAT pass. Det krävs taktkänsla o man måste vara grymt koncentrerad o fokuserad. Visst, det tar ett par till tre pass för en person att komma igång men man MÅSTE ha liiiiiite självkänsla o om man vet med sig (vilket de flesta normala människor har koll på) att man helt saknar takt o ton så bör man kanske spinna eller va fan vet jag.

Gå fan inte på DansAerobics iaf.

Tantjäveln trampade mig på tårna hela passet. Hon försökte vara käck o ropade "wohoo" och "yes". Gjorde tummen upp till instruktören o skrattade HÖGT så fort nya steg visades.

HÅLL KÄFTEN KÄRRINGJÄVEL!! Stick till en syjunta eller ta med dina stavjävlar o stick ut o promenera istället.

Fan va sur jag blir.

Nåväl.

Första jobbdagen idag. Gick bra. Var lite segt då min dator inte var färdig på förmiddagen. Det är dock jävligt bra med mjukstarter men jag önskar jag kunde knäppa med fingrarna nu så att jag var färdiglärd o kunde sätta igång.
Vet ju inte alls hur nya tjänsten kommer att vara o kännas för mig.

Hmmm få se nu... var det ngt mer?! Säkert massor men jag är för trött för att tänka efter.

Kul förresten Mumrik att du är här o kikar igen :)

Nähä mina vänner. Måste gå o knoppa.

På återseende.

Ps. Vad köper man till sin dotter som fyller ett år o som har FÖR mycket kläder och FÖR många leksaker? Ds.

Kommentarer
Postat av: jama

Ha ha ha ha!!! Faaaan jävla knä-helvete...hur kul hade inte vi haft då om jag hade vart där...ha ha ha. På torsdag är det sjukgymnasten sen så ska jag komma iform igen så jag kan joina dig igen!
Träffade Frippo på ica oxå! Tänkte faktiskt tidigare idag..efter ditt sms att vi får ta o ses ngn dag med barnen. Tänkte däremot inte alls på att säga det när vi sågs men kom på det sen i bilen o såg sen "inbjudan" här. :-)
Nu bedtime. Du sover väl redan??? ;-) Zzzzzzz.... brukar bli så när man börjat jobba!
KRAM vännen, saknar verkligen dig ska du veta!!!!!!!!

2007-08-13 @ 23:31:16
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: jama

...och just det. Våra små 1-åringar. Ja va fan kööööper man????? Du har ju dessutom redan två tjejer som hon ärver av... Skitsvårt. Nähä jävlar nu vaknar hon här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2007-08-13 @ 23:34:20
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: mumrik

Tja...är man sommarledig så är man... :) Har funnits en del annat att sysselsätta sig med under alla dagar och nätter... :)

2007-08-14 @ 00:13:00
URL: http://punkmummel.blogspot.com/
Postat av: Cian

Där har du andledningen att jag inte går på gym och tränar..Jag har ingen takt...
Ja du..vad hittar man på till ett barn som har allt i leksaker och klädväg??
Gör som min make..Köp ett radiostyrt flygplan för 1500 spänn och låtsas att det är till barnet...
Nu när Simon fyllde år så köpte vi ingenting faktiskt...
Bara en liten pryl för 50 spänn så han fick ett paket att öppna..Jag köper ju grejer till honom ändå liksom hela tiden..
Och han behöver nog inte gå i terapi för det...tror jag...
Pöss på dej och ha en bra dag
"in the office"

2007-08-14 @ 08:25:44
Postat av: Garbo

Vad köpa till 1 åring som redan har allt?...vojne vojne hur ska det då bli sen? ;)
Små 1 åringar gillar ju mest papper o snöre så det kan ju inte va allt för svårt Hihi :)
Lycka till med nya tjänsten,vilket jag inte snappat upp./Kramen

2007-08-14 @ 08:28:42
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: grannen

Ja, tycker inte ettåringar att det är roligare med omslagspappret än själva presenten i alla fall? :-) Annars kanske ett gosedjur? Sätta in pengar på ett sparkonto? Ni hittar säkert på nåt ypperligt! :-)

2007-08-14 @ 13:57:13
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: alis

Om man ska vara trist och tråkig kan man sätta in pengar på ett bosparkonto....
En typisk kill-leksak?
Halsband
En flaska bra vin till hennes 18årsdag... Plomberad...
Eller gör en fin bok om hennes första år.
Ja, det lät ju jättekul...

2007-08-15 @ 14:14:31
Postat av: alis

Eller spar pengarna till hon
blir tonåring och börjar prata i telefon....

2007-08-15 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0