Helan gååååååår...

... sjung hopp fadderallan leeeeeeeej!!!!!

image179
Kräftskivan började lugnt. Folk droppade in, öppnade sin öl...
image180
... log snällt mot kameran...
image181
... o så slog man sig ner till bords. Babblade med sina bordskamrater. Tog första snapsen.
image182
Snabbt blev ljudvolymen (inte bara från stereon) högre o det börjde bli fest på riktigt.
image184
Mittemot mig satt Jama o min kära svåger.
image185
Vid min högra sida satt min bästis' gubbe o en annan blogger (Grannen).
image186
Min Lillon.
image187
Till vänster satt Jamas gubbe närmast (här med en brödbit i munnen ha ha)
image188
Fler underbara människor!!
image189
Min mogna vän I-or med långfingret alltid redo samt Jamas gubbe igen.

image190
Liten musiktävling (standard vid fest hos oss) o här visas det vinnande laget. Extra snaps blev priset.
image191
Som sagt, en mogen I-Or med sitt långfinger som min man gärna ville smaka på :)
image192
Hmmmmmmmm.... vad fan hette låten nu då??
image193
- Hette inte Lionel Richies band Commodores???
image194
Sen jävlar blev det dans resten av kvällen. "Dansgolvet" (vård vardagsrumsgolv) var aldrig tomt.
image195
Jag o min jeppe. Observera LP-skivan under hans arm. Mouhahahahahaaaaa.
image196
Shit va på arslet jag ser ut att vara här... o det var jag också...
image197
Grannen med lillasyster. Två riktigt underbara kvinnor.
image198
Jama alltid med ett leende på läpparna!
image199
Tihitihihihihi....
image200
Love
image201
"Here she comes now singing Mony Mony..."


Summa summarum (stavas det så?):
Vi hade askul. Vi var asfulla.

Nu stundar bakisfilm o bakisglass i soffan.

På återseende.





Kommentarer
Postat av: Magnus

Tröttmössa i dag, men en glad tröttmössa =)

2007-08-26 @ 21:18:32
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Lillasyster

åhhhh vad roligt ni ser ut att ha haft!! jäklar, borde ha joinat... hoppas vi ses snart.. KRAM

2007-08-26 @ 22:21:02
Postat av: Nina

Wihoooo...vicket draaaaaaaaaaaaag. Shit, där hade jag o gubben passat!! :D
Gu va kul ni ser ut o ha haft!
Häääääääääärligt!!
Kraaaaaaaaam

2007-08-27 @ 08:09:59
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Garbo

Härliga bilder! snacka om att bju på sig ;)
Tur med vädret had ni oxå,gu så fin bild på dig o din gubbe :) Sött!
Härliga måndag morgon ;)
/Kram

2007-08-27 @ 08:25:25
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: I:or

Ja, mogen är man... Ha ha!! Men åhhh så kul vi hade! Men jag trodde heller inget annat! Mer sånna partyn!! Nästa gång hos oss kanske? Sköna bilder, har oxå tagit en hel del, ska ladda ner dom och skicka över dom till dig! Tack igen för en kanon kväll! Puss!

2007-08-27 @ 11:31:36
Postat av: grannen

Fru P!!!!!!!!!! Fy fan va kul vi hade! Tusen tack för en underbar fest med massa roligt! Ser verkligen fram emot nästa gång och hoppas också att det blir inom en snar framtid. Lillesyster och jag får bjuda igen! Stora varma kramar till dig och din jeppe!

2007-08-27 @ 13:52:47
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Frippo

Nån som va på festen som är förvånad över denna upptäckt jag just gjorde så räck upp en hand...:
HögtalarNA är spräckta...

2007-08-27 @ 15:06:25
Postat av: Garbo

Oj Jiii vilken tur att jag bor så långt bort! ;)))

2007-08-27 @ 15:47:28
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Malliz

Tänk om vi alla bodde på din gata. Då skulle vi nog bli alkisar hela bunten. Hihahihihi


Hoppas det blir en favorit i repris på lördag. Vi får väl se vad vi hittar på. Cian får komma hem från Grekland så vi kan "make some plans" som det heter.


Jag låg oxå och kollade på film igår kväll med en skål Texas Pecan på magen, helt utan att vara bakis. Fantastiskt skönt.


Kramisar

2007-08-27 @ 17:26:11
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: grannen

ang spräckta högtalare:
inte ett dugg förvånad... jag gick och sänkte, du och din fru höjde, jag smygsänkte på datorn istället för på stereon, du eller din fru höjde, jag... osv....
trist, dock! Vad fan kostar sånt???

2007-08-27 @ 18:29:51
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Frippo

Vad är det där för DJ?? Sänker...
Äsch då, det är dags att köpa nytt ändå. Den där från 90-talet hade gjort sitt. Vi hade faktiskt redan pratat om det innan festen. Nu fick vi skälet vi behövde... Trots att du sänkte...=)

2007-08-27 @ 19:10:51
Postat av: Fru P

Ja herrejävlar så kul vi hade. Skönt att få köpa ny stereo också!! Ha ha, nu blir det en sån där modeeeeern med mp3 o skit.


Malliz min goa västkustspingla. Jag kommer inte att vara med på lördag. DON'T HATE ME!!! Det är bara så jävla mycket nu o sedan jag börjde jobba så ser jag typ inte mina ungar. Vill så gärna vara hemma med dom åtminstone EN helg i år. Kan du någonsin förstå? Hoppas det... jag är annars ALDRIG en bangare. Det vet folk. Synd bara att du sällan kommer upp. Kanske jag kan ta en tripp framöver o hälsa på dig?


KRAM!

2007-08-28 @ 07:52:37
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Malliz

Mäh, vad är det du säger??


Klart jag förstår även om det är liiite trist.

2007-08-28 @ 18:13:07
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: jama

JAHHH! FAn så kuuuul det va gumman. Mera mera! Fast dan efter...o nästan två dar efter va man fortf sliten..typ! Ha ha ha. Vilka fiiiiiina bilder (ironi) på en annan alltså..ha ha. Tänker på det där med tandblekning som vi prata om. Här ser du ju att jag oxå behöver det!!!! ;-)
Tack igen för en hejdundrande fest. Alla hade verkligen askul...med särskilt betoning på J...ha ha. Han vann verkligen tävlingen, FULLAST VINNER!! Min M kom nog tvåa...vet inte hur mkt ni märkte men jäklar va ap-rak han va när vi gick hem!
Kram på dig!

2007-08-28 @ 19:50:52
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Nina

ÄLSKLING!!!! Följer DU inte meeeeeeeeeeeeeeee????? :( *gråter*
Det hade jag velat ju!!!! Lilla hjärtat...kommer sakna dig massor ju!
Förstår ändå ditt beslut, de e jättejobbigt o börja jobba. Hela livet slås upp o ner.... usch!!
Saknar dig gumman!!!
Kraaaaaaaaaaam

2007-08-29 @ 08:15:40
URL: http://www.nogg.se/niinis
Postat av: Fibula

Vilka fina ögon du har! Ett blått och ett av lite mer blandade kulörter!

2007-10-04 @ 12:36:20
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0