Bakfylla, värsta tjejhelgen, foton, Lexus, Dr Marten, G-star mm mm


Det är jävligt sliten men nöjd Fru P som skriver. Det var julfeka på jobbet igår o ni vet ju hur mycket jag trivs på jobbet! Ett galet underbart gäng människor! Det är dock bara så in i helvetes jävla tråkigt att man skall må så dåligt dagen efter. Det har helt klart med åldern att göra.

Förr om åren kunde man ju dricka drinkar till frukost dagen efter man festat. Minns att man hoppade över maten för att ha råd med drinkarna när man åkte till Gran Canaria o festade. Fest, fest, fest. Man orkade hur mycket som helst.

Jag drack inga hysteriska mängder igår men det är ju den där jävla blandningen. Öl, snaps o avec. Not good. Värsta giftet för min kropp. Idag har jag mått riktigt risigt.

Tack o lov fick jag slagga över hos min favvo-kollega så jag slapp kvista hem med sista tåget o sen i morse åka hela vägen tillbaka för att jobba. Jag kunde bara kliva upp imorse, ta en dusch och till jobbet. LYX LYX LYX!
Fick flash-backs. Jag gick ju alltid till jobbet när jag själv bodde i stan. Denna vackra huvudstad.

Nåväl.

Imorrn drar jag o Fröken Mitten till värmländska skogarna o hälsar på min kära mor! Det skall bli jättehärligt att bara få vara med Mitten! Vi åker så vi kan käka middag hos mamma. Vi plockar upp syrran o J på vägen. På lördag skall Mitten o mamma umgås bara dom två medan jag är på möhippa. Min bonus-syrra skall gå gifta sig i januari. På söndag skall jag, mamma o Mitten gå på julkonsert minsann!

Värsta tjejhelgen!

Jag lovade lite bilder o här kommer några:
image271
Någon som sett något så sött någonsin förr? Lilla Hon.

image272
Min Äldsta. Också det en topp-pingla!

image273
Fröken Mitten med sin favorit. Men i helgen ska jag kämpa för att bli hennes favorit :-)

image274
Lilla Hons NYA rum (utbyggnationen som snart är helt klar jihoooo).

image275
Fröken Mittens NYA rum. Äldstas nya rum är inte färdigtapetserat än. Får liknande fondvägg
fast en egen kulör förstås (i rooooooooooosa, vad annars).


Badrummet har bara vatten som skall in - annars helt klart. Snyggt som fan. Slänger in en
bild när det är färdigt.

O så lite grejer jag inte har men gärna skulle vilja ha:
image276
Byter gärna ut min röda Renault Laguna mot en sån här Lexus... snacka om att mina
vidriga grannfruar skulle höja på ögonbryna :-)


image277
Asså HUR GRYMMA ÄR INTE DE HÄR??? Köpte mig ju ett par Dr Marten-kängor i London nu senast
men de är liksom gulliga. Skulle jävligt gärna vilja ha ett par med rejäl snörning o VITA är ju fan ascoolt.


image278
Tack gärna! Ytterligare ett par G-star jeans vore inte helt fel. I JUST LOVE mina men kan junte
ha på mig dom varje dag... sssssuck.


Nähä. Jaha.

Om man skulle ta o...

... tvätta lite, packa lite, sova lite?

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Åh! vad underbart att kika in här o mötas av dessa vackra underbara små liven som huserar under ditt tak du lyckliga kvinna!
Kan tänka mig dessa ögon tindra ikapp med juleljusen och slit o riv mellan paketöppnandet i granens sken...myyyysigt! :)

Jag ska snart börja fota eländet här hemma för en före och efter visning..men det dröjjer ett tag till då vi först ska packa ihop och det ska vara klart till mars!

Ha nu så underbart med Mamma din o lilla frk Mitt vi ses nästa gång! :)
/Kramen

2007-12-07 @ 09:31:14
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Fiiiiiiiiiiiiiina.......

Va fint det blitt i barnens rum oxå! Åååh....

Jag ska oxå lägga in lite bilder på vårt hem hade jag tänkt, har bara inte vart duktig o orkat ta dessa foton än! Sen måste jag ha en massa före-bilder från Tony först...kan ju va kul o jämföra allt...:)

Låter som du ska ha en underbar helg hjärtat!

Vi kommer att sakna dig MASSOR gumman!!! DU MÅSTE FÖLJA NÄSTA GÅNG..... O JAG ME som har en tendens o ha alldeles för mycket jämt!! :)

Puss & Kram

2007-12-07 @ 10:21:05
Postat av: Anna L

Vidriga grannfruar, hahaha. Sådana har jag också haft, i Mariefred när jag bodde där för 100 år sedan. Köp en Lexus så fort du kan!

Vilka otroligt söta små snuttar du har!! jag gillar din blogg också ska du veta :-) Och så som varande musikgalning blev jag ooooerhört nyfiken, vad sjunger du för något?

Trevlig dag!

önskar A :-)

2007-12-07 @ 10:21:29
Postat av: jama

Heeeeej tjejen,

känns verkligen som vi ALDRIG hinner snacka eller umgås numera... Men du verkar ju ha kul ändå ;-)

Och guuuuu´va fina rum töserna får. Lovely!! Ser stilrent, fräscht o snyggt ut verkligen.

Och bilden på Frippo/Jeppen o fröken Mitten e ju underbar!!

De andra bilderna e oxå superfina, så söta tjejer!!!!! Vad yngsta har blivit mer lik fröken Mitten ser jag...hon är liksom en mix av bägge syrrorna.

Ha´t så skoj i helgen nu. Lät hur mysigt som helst. Själv är det julfest ikväll. Men det blir rätt lugnt då jag kommer pysa hem tidigare än tänkt.... Annars kommer jag inte hem. Nåja. Det är en dag i morrn oxå...ha ha ha. Och då ska vi ha barnvakt till kidsen o dra till Kista C o shoppa lite, äta mkt o se på bio!

Kram på dig

2007-12-07 @ 11:09:10
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: I-or

Ser jättefint ut, hoppas vi kan komma å få se det live sen! Söta dina kiddosar. Ha nu en toppenhelg så hörs vi kanske ikväll med idol-sms iaf! Kramisar!

2007-12-07 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0