AAAAAHHHHHH! *ler belåtet*

Hemma igen. Utvilad. Nöjd o belåten. Glad o tillfreds. Helgen har varit FANTASTISK!

I lördags efter frulle kvistade jag över till Örebro o hem till min lillasyster. Vi tog cyklarna direkt in till stan o gjorde värsta shoppingrundan!!! Herregud vad jag njöt. Köpte min DRÖMKLOCKA, ett Diesel herrur som väger typ ett kilo.
Värsta coola balla klockan.
image93

Efter lunch, shopping o fika så cyklade vi hem igen. Då kom syrrans fina J hem. Vi drack lite rosé o cyklade in till stan igen. Åt tapas o drog nårra bärs. Cyklade hem o soooooov.
image95
image94
image96
image101
image102

Vaknade runt 10:00 (när hände det senast liksom). Tog bilen in till stan o käkade frulle på Java. Gott. Sedan hem o packa. Vidare till Karlskoga o lilla mamma.

Sprang en runda (hittade värsta äckliga embryot på vägen. DET ÄR SANT!!!). Badade i poolen. Läste skvallertidningar LIGGANDES i soffan o somnade (och när hände DET senast???). Så jävla skönt.
image97
image98
image99
image100
image103

Vaknade av att middagen var serverad. Mamma o hennes gubbe lagar gudagod mat. Denna gång stek, färskpotatisk, färsk broccoli, sås o gelé. Mmmmmmmmm. Så jävla gott. Vin till maten.

Kaffe o jordgubbar.

Rostade mandlar o Beck.

Sooooooooooova.

Steg i morse upp runt 09:30. Åt lite frukost. Gick en promenad på 45 minuter. Packade.
Åkte till Örebro o drack kaffe på mammas jobb.

Hem. Hem till de mina. Hem till mina små busiga småglin o min vackra man.
Full rulle igen. Back in business.

Sådana här helger skall jag unna mig MINST två ggr om året. Snacka om att hela själen.

Tack syster, tack J o tack mamma.


Psssst! Kolla in fler bilder från helgen på syrrans blogg: http://weasel.blogg.se!


Kommentarer
Postat av: Malliz

Ser helt fantastiskt ut (förutom det mystiska embryot och pastan som ligger bredvid) *uäck*


Det är väl så att kommer inte sommaren till oss, får vi komma till sommaren. Att bada i pool verkar gött men det ser lite kallt ut. Jag är löjligt frusen av mig och vill helst ha 25 grader omkring mig jämt. Varför bor jag i Sverige undrar jag ofta.


Örebro är en trevlig stad och vi har oxå fikat på Java (tror jag). Jag känner igen stället. Det ligger lite snett bakom typ?!


SUPERSNYGG klocka. Älska stora och gedigna klockor. Hurra för dig och din nya klocka.


Nä, nu ska jag käka frukost och planera amerikabesök. *lite nervös* Puss och kram // M

2007-07-10 @ 08:25:37
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Garbo

Utvilad gumma åter! :)
Ser ju skönt ut alla bilder du lagt ut,lite lagom av allting så du fick bli både ompysslad sakta ner tempot o njuta,ta hand om själen lite sådär...
Uäck va äcklig bild du la ut :/
Måtte det vara en fågelunge så det inte är nåt annat! :o
*stackars*
Ha det så skönt nu i hemmets vrå och pussa di små :)
*Kramas*

2007-07-10 @ 09:02:18
Postat av: jama

Hej vännen!
Åh va härligt det är att höra att du mår så bra av detta!! Lovely.
Men fyyy...embryot...va kan det va då...vill inte veta kanske...huvva. Men blir ju ledsen... men garva ändå åt att du la ut bilden här...ha ha, du e lite tokig du!
Ja det såg ju ...ehhh...varmt ut, i poolen. HA ha.
Nån gång får du o jag "göra Örebro" oxå. Vi har ju syskon där bägge två. Ha ha, vore de inte upptagna bägge två kanske vi hade försökt para ihop dem oxå...ha ha ha.
Kram vännen!

2007-07-10 @ 18:34:19
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Rookie

tjoho!! tack för en mysig helg!!
puss på dej!!

2007-07-10 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0