Bara en massa blaj!

Har inget direkt att skriva om idag så det blir bara en massa blaj. Har idag haft en kanondag i solen hos min käraste vän i Sigtuna. Har blivit bortskämd med thailunch, kaffe o milkshake.

Som ni vet så är min gubbe bortrest i jobbet. Är tydligen i Oslo o inte i Suomi som jag skrev igår... har ingen koll längre. Har helt tappat greppet. Vet fan inte vilken månad det är o snart vet jag inte heller vilket år det är. Jag har så fullt upp med att få ihop dagarna med mina hundra ungar så jag glömmer bort allt annat.

Tur man har vänner som tar hand om en ibland.

Eftersom jag verkligen inte har något att skriva om idag så slänger jag in lite bilder istället för att fylla ut dagens inlägg.

Bara en sak till innan: Förlåt mamma. Du var förstås en HÖJDPUNKT i lördags!! Det är alltid underbart när du kommer på besök. Synd bara att det säger SWOSSSHHHH - o sen är du borta :(

image17
Hur söt får man bli?

image18
ZZZzzzzzzzzzå zzzzzzzzzzzzöt

image19
Ehhhhhhh... vem är vem liksom? Lilla Hon är närmast o Äldsta i bakgrunden.

image20
Lycklig Lisebergare!


Men guuuuuuuud vilket tråkigt inlägg. Ber om ursäkt för det o hoppas på nytt o roligare inlägg imorrn.
Trrrrrråkigt förresten. Gubben hem tidigt imorrn, ledig onsdag - söndag. Jihaaaa.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Åååå dina 100 ungar så söööta så det killar i tänderna på mig =)
Har inte ännu skrivit dagens inne hos mig men bara så här lite i smyg kan jag berätta att jag fick ett brev igår ang nyföddplaceringen ;)
Dom undrade om vi fortfarande var intresserade?
Lite probs m biomamman som kan dra ut på tiden men jag svarade att vi kan vänta....
/Kraaaaam :)

2007-06-05 @ 08:24:24
Postat av: Cian

Vilka Sötisar du har.....
Kramen

2007-06-05 @ 13:25:02
Postat av: jama

De är såååå fina o goa dina tjejer!!! Som vi prata idag, om att inte gilla vissa ungar osv. Dina ungar GILLAR MAN!!! Annars e det nåt fel! ;-)
Kram!

2007-06-05 @ 20:07:34
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Tania

Du har oerhört söta barn!!

2007-06-13 @ 12:52:13
Postat av: Fru P

Åh tack Tania. Nu värmer det gott i Fru P's hjärta :)

2007-06-13 @ 20:54:30
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0