Herre min skapare...

... vad tungt det är idag. Lider av en enorm baksmälla men jag tänker inte gnälla över det. Det är helt o hållet mitt eget fel, ingen annans. Vi hade ju lite fest igår o det var superkul. Härligt med sommar. Härligt med trerätters. Härligt med vänner!

Gubben är i skrivande stund o hyr en rulle så detta inlägg blir inte så långt. Slänger in lite bilder på gårdagen.

Tema för kvällen var GREKISKT. Här är ett par av våra bästa vänner, C o J.
image56

Ett par andra vänner, C o C, samt min underbara svåger J.
image57

Kvällens värdpar. Jag o gubben. Man skulle kunna sjunga "Man ska ha husvagn" här med tanke på kläderna...
image58

Getost, honung o pinjenötter på toast till förrätt. Fetaostfyllda färsbiffar, klyftpotatis, hommous o tzatziki till varmrätt. O så denna fantastiskt goda efterrätt, krossad mörk choklad, yoghurt, jordgubbskompott o färsk mynta. Grekiskt dessertvin till. Mmmmmm.
image59

En redhead, en brunett o en blondie.
image60

Asså, visst har hon fina färger??!!!
image61

Ouzo, vin, öl, dessertvin, whisky o grogg = töntiga o högljudda lekar...
image62

... o såklart KAREOKE! Svågern var en jävel på "Gettin' jiggy with it"!
image63

image64

image65

Varför vill gubbar alltid lajja fotboll?
image66

O varför blir kärringar så fnittriga när de fått i sig lite?
image67

image68

image69

image70


Tack kära vänner för en otroligt trevlig afton!

Syrran, nästa gång får du hänga på också...

Nu Göta Kanal 2.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Min spontana kommentar nummer 1 äro : GUUU så söta ni e du o maken =) hihi i lika träningsoverall..."man ska ha huuuusvaaagn"...:D)))
Spontankommentar nummer 2 äro: ER vill jag inte ha som grannar!! ;) det räcker med dom jag har bredvid 30+ m 3 barn o utefest på verandan vareviga helg!! :/ Jag blir knasig..generationsfråga? jopp skulle tro det,jag har ju redan varit där ;) *fniss*
((Kramas))

2005-07-02 @ 08:14:56
Postat av: Cian

Åhhh så roligt...
Ett sånt sjöslag ska jag ha nästa helg :)
Sitta på altanen hela natten och dricka alkohooool!!
Garbo är precis så mysig IRL som hon är på bloggen..
Kram

2007-06-18 @ 07:54:44
Postat av: Nina

Nu ångrar jag en sak...det är att jag köpt hus där jag köpt hus ;) Jag vill bo på er gata ju! :D
Guuuuuuuuuuuuuuuu vilken trevlig fest ni ser ut o ha haft!!
Vill oxå komma o tjoa på er veranda!!! :)
Puss

2007-06-18 @ 10:14:17
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Fru P

Garbis, 1: jaaa visst är det sött ;) Men jag lovar dyrt o heligt att klädvalet inte var inplanerat... min fleace kom på när det började bli kyligt. 2: Vi har typ ALDRIG feka på altanen känns det som... med våra hundra ungar så festas det väldigt lite tyvärr. O hade du varit min granne så hade jag TVINGAT över dig vare sig du ville eller inte :)


Cian, ahaaa sjöslag på midsommar?! Vi drar till mamsen o det blir nog lite holabalo det också! Ååååhhh vad roligt att du fått träffa Garbis. Vill också!!! Ska läsa era bloggar så snart jag får tf. Ikväll typ.


Niinis, hi hi jag kan LOVA att oavsett vad ni får för grannar så kommer du o din gubbe liva upp gatan! Er altan kommer det vara ett jävla drag på kan jag faktiskt garantera :)


KRAM PÅ ER UNDERBARA TJEJER!

2007-06-18 @ 12:33:38
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: I-or

ÅHHHHH jag vill oxå ha partaj på altanen! Förhoppningsvis kommer vår altan upp ganska fort (vårat första bygg projekt!) efter vi blitt grannar, så dååååå ska vi äntligen få partaja ihop! Två veckor kvar bara!!! PÖSS

2007-06-18 @ 15:02:24
Postat av: jama

Tjingeling!
Ja men hörru rackarns va party party det ser ut o ha vart! Körde ni nå aerobic-moves då! Du o Cattis. Hihi..... Man kan ju bli sådär piiiinsam ibland liksom. Karaoke iaf, modigt ;-)
Ingen träning för mig ikväll. Jäkla helvetes knä...
Och jag tycker fortf din svåger ser ut som "Snygg-ERik" i Idol :-D
Kram!

2007-06-18 @ 16:19:59
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Malliz

Den där desserten såg skitgod ut. Mumsfilibaba...


Finfina kläder ni har, du och gubben din. Ni passar in fint på campingplatsen i sommar.


Hur man än gör när man festar blir det ibland liiite för mycket och då är baksmällan en faktum. Karaoke är dock ingenting för mig, men med ett par järn innanför västen kan nog vad som helst hända. Blir man bara tillräckligt full så...


Snygg svåger by the way, han är väldigt lik någon jag känner.


Pussar och kramar Mallis

2007-06-18 @ 20:42:18
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Fru P

I-or, I CAN'T WAIT!!!!!!!! Åh vad jag längtar asså.


Jamis, kareoke är STANDARD när Fru P o gubben har fest. Jag klarar mig inte utan helt enkelt :) Svågern kanske påminner om snygg-Erik men han är mycket längre o i mina ögon mycket snyggare. Ja, jäkla knä. Se till att REHABBA nu så vi kan studsa ihop igen...


Malliz, desserten var helt otroligt god. Glömde att nämna att den även innehöll rostade pinjenötter. Jammi. O svågern ÄR snygg! Tanterna på altanen blev alldeles fnittriga o konstiga när han dök upp, ha ha. Du o jag kommer någon gång i framtiden att sjunga kareoke ihop, det lovar jag :)


KRAM ALLA!

2007-06-18 @ 21:44:44
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Malliz

En liten fråga.


Var Göta Kanal 2 bra eller kan det vara den sämsta film du har sett i år??

2007-06-19 @ 21:46:53
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0