Hjälp!

På fredag är det dags igen. Pendelkärringen skall klippa sig! Åh vad jag har längtat! Jag har dock ett liiiitet problem... måste ha er hjälp här!

Jag har ju kört samma frilla nu tre-fyra gånger o trivs som fan med den. Så jag tror jag kör på samma linje igen MEN jag är så SJUKT sugen på att bli blondie.

Jag är ju småförtjust i Posh som ni vet. Vet att fler av er tycker hon är vidrig o så men jag diggar henne o hennes utseende som fan. Hon är ju också en riktig trendsetter. Helt i min smak så jag har såklart googlat på henne o funnit följande bilder:

Samma frilla som jag har idag fast lite kortare. You like?
image21

O visst fan är det ascoolt med blont??? Ni som träffat mig, skulle jag passa i det?
image22

Även om det är helt ute (har ingen koll) så trivs jag som FAN i frisyren o särskilt nacken. I will keep it.
image23

Så ser mina funderingar o tankar ut i dagsläget. JAG VILL BLI BLOND. Så jävla mycket!
Har förstått (om inte annat efter att ha läst Niinis blogg då hon är i fullt sjå med att göra sig till redhead) att det är ett jävla meck. Avfärgningar o typ 100 blekningar men VA FAN DET ÄR DET VÄL VÄRT??? Tänk att få ändra sig totalt??? Fan man är ju 30+. NÅGOT MÅSTE HÄNDA!

Har bara en liiiiiiiten fråga till!

Hur i helvete kan jag ha tyckt att denne snubbe varit ful? Hur har jag tänkt? Jag måste ha sett honom i helt fel vinklar ju. Han är ju för i helvete jättesnygg!!! Varför har ingen väckt mig tidigare? Herregud...
image24

Nu skall jag dricka upp mitt tredje glas vin, surfa vidare o kolla in frisyrer!

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Haggan

Kul att du inte glömt att jag kom på besök.
Kram/kram....man blir alldeles varm av se era/våra små prinsessor. Lycka till med frisyren, oavsett färg.

2007-06-06 @ 00:11:44
Postat av: Garbo

Haha att du tycker han e snygg måste bara bero på vinet du hinkade igår :D))
Lycka till hos frissan,det blir säkert bra! :)
/Kram

2007-06-06 @ 08:38:01
Postat av: Cian

Jag tycker Posh är assnygg och det är inget större fel på hennes man heller
Det blir snygg med blont..
Kram

2007-06-06 @ 09:38:39
URL: http://radhuslivet.blogspot.com
Postat av: Malliz

Jaså, du sitter och fyllebloggar??
;)
Diggar Victorias frilla som fan och jag tror du skulle passa i blont, men om du inte vågar gå hela vägen tycker jag du ska prova lite ljusare slingor. Inte lika slitigt på håret och det blir en helt annan lyster.


David Beckham är för övrigt kanske den mest snygga kille jag vet. MIn kompis som jobbar på TV4 sporten har träffat honom och hon säger att han är ÄNNU snyggare i verkligheten. Hur nu det kan gå till ??


Sitter oxå och funderar på att färga tillbaka till blondis. Utväxten är blond undertill och börjar titta fram, inte så snyggt. Alternativet är att färga om mörkt men nu blev jag väldigt inspirerad att bli blond jag med.


Kram och må så gott.

2007-06-06 @ 11:26:57
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: I-or

Don´t do it.... Men frisyren i sig är as snygg!

2007-06-06 @ 16:58:59
Postat av: A n n a

Trodde jag skulle smälla av..men nää..jag har oxå tänkt klippa nåt liknande..så jävla less på min kalufs :(
Beckham är skitsnygg, du måtte haft nån tillfällig sinnesförvirring..he he../a.k.a vin intag)
Ha det gött & lycka till med klippningen :D

2007-06-06 @ 18:08:31
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Nina

Halloj gumsan...här har vi fyllebloggat minsann ;) DU, jag är BLONDIE nu ju! De e skitkuuuuuul o jag kommer inte att göra mig till redhead. NO NO.... blond va kul.... så jag hejjar för blont!
PUSS

2007-06-06 @ 19:20:31
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Malliz

Nu är jag blond. Skalpen svider då det krävdes fyra blekningar för att få bort det mörka.


Ajajajaj.....

2007-06-06 @ 20:46:39
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: jama

Hellluuu..
NU sover äntligen bägge...phuuu. Lilla A här va INTE rolig att lägga. Måste va värmen!!!!!
Ja jag diggar ju oxå Posh, som du vet. Och har ju vart i samma banor. Verkar för övrigt som att det är nya "blogg-stilen" de flesta här verkar ha/ska bli blondisar :)KUL!
ska bli spännande att höra vad din frissa tycker oxå. Och va hon/han (?) tipsar om. Det sliter väl en del på håret antar jag.....
Kram fr en svettig typ! ;) (Helt hysteriskt varmt på vår övervåning, nä ska INTE gnälla)

2007-06-06 @ 21:36:00
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: jama

Fan nu kom jag på att jag hade ju kunnat visa den där bilden jag hade på Posh...jaja... Där är hon inte sådär megablond som på bilderna här, men ändå blond ;)
Kram igen!

2007-06-06 @ 21:37:51
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Fru P

Hmmmmm... de flesta tycker jag borde köra på Posh-blont... typ alla förutom lilla I-or. Men jag äääär ju så less på att vara brunett. Har ju för fan varit brunett i HELA MITT LIV. Jag ÄR ju brunett. Innan jag kolar så måste jag ju prova på att vara blond!! De säger ju att blondiner har lite roligare.
Niinis, härlisch. Jag litar på dig vettu. Säger du att det känns coolt så är det nog coolt. Jag är tvärpå. Jag har dock inte så mycket hår så jag hoppas att det inte trillar av av alla behandlingar.
Nåväl. Tack alla söta ni för all pepping.
Puss.

2007-06-06 @ 22:05:41
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: jama

FAn jag hade ju skrivit här precis...vart tog det vägen då! Nåja...minns inte ens va jag skrev. Annat än att jag tycker att hon är skitsnygg o som sagt en riktigt trendsättare.
Kul att få höra sen va din frissa tycker. :-)
KRAAAAM

2007-06-06 @ 22:31:46
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: jama

Ja men nu såg jag ju att de visst va kvar. VA fan håller jag på med... ha ha ha. Borde gå o lägga mig. Skyller på solsting!
kram

2007-06-06 @ 22:37:45
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Fru P

Men Malliz, hur fort gick inte det då???


Coolt. NU VILL JAG OCKSÅ!!!!!!!


Kram blondie!

2007-06-06 @ 22:55:22
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Tania

Actually..blondes have more fun :)

2007-06-07 @ 11:13:50
Postat av: Ulrica

Fru Becks frilla är så jäkla läcker... !!!
Kram

2007-06-11 @ 13:43:12
URL: http://ulrica.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0