Tillbaka ner i svarta hålet...

... eller nä så illa är det kanske inte men fan vad jag känner mig låg nu asså. Gubben har pyst iväg till äckliga Tyskland o kommer inte hem förrän på ONSDAG KVÄLL. What the fuck. Nu är det synd om Fru P igen skall ni veta. Två jädra sömnlösa nätter väntar mig.

Det är ju, som ni känner till, som så att jag tror att varenda våldtäktsman o mördare har fått nys om att jag är ensam hemma med tre småbarn. Jag tror ju att de är på väg hit nu o så fort de tror att jag somnat så skall de bryta sig in. Jag har låst både över- och underlås. Stängt alla fönster (även om det är POTTHETT här inne nu) och har TV:n på jättehög volym bara för att det skall kännas som att jag inte är ensam.

Alla barnen sover. Jag borde också gå o lägga mig för jag är så trött att jag mår illa men... törs inte riktigt. Får vänta tills jag nästan somnar sittandes. Då går det lite bättre.

GUUUUD vad jag längtar till semestern. Vi skall ha 5-6 veckor ihop. Lovely. Sen börjar jag JOBBA!!!! Hur läskigt känns inte det då? Fan vad fort det gått ändå. I mitten av augusti börjas det igen. Pendlandet. Iiiihhhh. Börjar få kalla fötter faktiskt. Bästa tiden att vara hemma är ju NU - sommartid! Och så är det ju absolut sista gången i mitt liv då jag är mammaledig. Känns plötsligt sorgligt. Kanske skall man skaffa en fjärde ändå??!!

Nääääääääääääääääääääää. Skoja' bara! Ha ha, aldrig i livet. Nu skall all kraft o fokus läggas på de tre små liven vi redan har idag. De skall få den bästa uppväxten man kan få. Lots of love. Lots of fun.

Innan jag lägger av nu så undrar jag en sak. Har ikväll gluttat på Sommartorpet o undrar VAD FAN DET ÄR FÖR JÄVLA KISSTOFS ERNST HIRSCHENKIRSCHEN (ELLER VAD FAN HAN NU HETER) HAR SKAFFAT SIG PÅ HAKAN???? WHY????

Uhhh äckligt.

Nähä. Det var det det. Nu väntar en mindre rolig kväll för mig.

Slänger in en dagens här. Taget på Fröken Mitten o hennes favoriter (pappa o morfar).
image55

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Å vikken fin bild på dom 3 :)
Men vem e lilla fröken mitt lik egentligen??
Lilla hon och fröken stor e ju helt klart lika dig men jag tror lilla mitten mest ser ut som moffa ;)
Åjo pappas ögon har hon allt fått :)
...men e inte pappa lite lik morfar oxå! :D))hehe
Jadu min vän,vi kan böla ikapp då,jag blev visst bortglömd imorse och fick ingen hej då kram...:(
Nu e det synd om oss vill jag lova.
Var inte rädd,du e trygg hemma och snart e maken hemma igen :)
((KRAMAS))

2007-06-12 @ 08:09:01
Postat av: Rookie

jisses vikket fint foto!!

2007-06-12 @ 09:42:26
URL: http://weasel.blogg.se
Postat av: Nina

Hjärtat vad ledsen man blir när man hör att du sååå ogillar o vara själv! Men snart är det onsdag gumman.. skönt va?
Hur ser din vecka ut? Tänkte om jag skulle kika förbi nån dag....
Puss & Kram

2007-06-12 @ 09:45:42
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Fru P

Nina, du får komma o hälsa på NÄR DU VILL. Nästan, hi hi. Imorrn har jag TYVÄRR lovat en kompis att följa med till Kista. Känner VERKLIGEN inte för det men men. Torsdag är jag bara hemma tror jag. Fredag är alla hundra ungar hemma o då blir det full rulle här kan jag lova. Du får välja själv hjärtat. Jag är så glad att du vill hälsa på :)


Garbo, Fröken Mitten är nog mest lik sin far ändå. Samma färger o som du säger - likadana ögon :) Du har helt rätt, Lilla Hon o Äldsta är mig upp i dagen. O de är HEMSKT lika varandra. Så Fröken Mitten är en liten outsider...


Rookie, du skall se att du får detta kort i pappersform en vacker dag :)

2007-06-12 @ 11:44:51
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0