F*ck off, jävla bondkärring!

Det jag skall skriva om idag hände egentligen för flera dagar sedan och jag har verkligen tänkt glömma bort allting och inte bry mig men JAG KAN INTE!!! Jag har gått o tänkt på detta sedan i fredags då det hände och ju mer jag tänker på det samt hur mer jag pratar med andra om det makabra som hände så blir jag ÄNNU MER UPPRÖRD och nackhåren riktigt reser sig.

I fredags sket jag i träningen. Hade lurat hem gubben för att just kunna åka o pumpa men så när han väl kom hem så tänkte jag att - nääää det är fredag o jag vill mysa med familjen. Dessutom skulle ju Äldsta o gubben åka till Götet dagen efter så jag ville verkligen bara UMGÅS o MYSA.

Åkte istället ner till ICA för att köpa gott. Laddade upp med potatisskruvar, cashewnötter, Texas Pecan o godis. När jag går där mitt i affären så hör jag "NÄ MEN ÄR DET SANT????!!!!!!". En kvinna kastar sig fram o ställer sig framför mig med sin kundvagn. Det visar sig vara en kärring jag träffat två ggr i mitt liv (en gång på ett bröllop, en gång på en 30-årsskiva) och hon fortsätter "EN FJÄRDE????!!!!!" varpå jag blir alldeles ställd, tittar ner på min mage och säger "va? ser det ut som det eller?". Här räknar jag med ett "NÄ MEN GUUUUUD DET VAR INTE ALLS DET JAG MENADE" men den fula fan säger "JA FAKTISKT!!" med gäll röst.

WHAT?

Tänk er nu att hela affären tystnade. Allt domnade bort. Det var bara jag i hela affären. Spotlight bara på mig. Allt annat tonades ner o blev svart. Där stod jag. Alldeles förstörd. Alldeles vettskrämd. Vad fan hände liksom???

"Nej VERKLIGEN INTE" fortsätter jag. Vet ni vad den fula jävla pageuppklippta översminkade apan säger? Inte är det FÖRLÅT eller OJ DÅ GUD FÖRLÅT SÅ MYCKET eller HA HA NÄ NU SER JAG JU - DET VAR DIN TRÖJA SOM PUTADE UT LITE. Nääääää. Hon fortsätter att trampa på mig och hämtar stora saltkaret, öppnar locket och HÄLLER salt i mina sår. Säger "Ja men det ser faktist ut så. Fast nu får man väl skämmas..."

Väl? Väl?? VÄL?????

Är du dum i hela huvudet dit jävla äckel. Klart så in i helvete att du skall skämmas ditt jävla gristryne.

Hon förstörde hela min helg. Fredagkvällen. Lördagen. Söndagen och.. ja ta mig fan hela veckan. Hela mitt självförtroende är i BOTTEN.

Visst, jag vet att jag har en mage att jobba bort. Va fan jag har ju fött tre ungar MEN jag lovar o svär att jag inte i min vildaste kunde jag NÅGONSIN tro att någon på jordklotet kunde tro att jag var GRAVID!!! Va fan, med kläder på så ser magen nästan platt ut... inbillar jag mig...

Självklart har jag efter denna incident gjort lite research. Frågat de ärligaste jag känner och samtliga undrar vad det var för fel på den där kärringen.

HÄMNDEN ÄR SÅ JÄVLA LJUV KAN JAG SÄGA!!!

Nästa gång jag ser henne skall jag säga "nämen... inte kan jag minnas att du var så gråhårig sist vi sågs".

Vet ni. Hon heter dessutom ÅSA. Ett av de värsta namnen jag vet. Jag känner faktiskt bara EN Åsa som är bra. Resten av Åsorna jag träffat är skräp. När jag växte upp så fanns det en sån där loppfamilj (alla kände väl till en sån familj?) med smutsiga ungar o alkoholiserade föräldrar. En av de hundra ungarna var just en Åsa. Den fulaste av dem. Hade även en kompis i plugget med det namnet som visade sig vara ett dumhuvud.

Och så heter en av ni-vet-vem just Åsa också.

Och så den här jävla gorillan.


Uuuuuhhhhhh.

Så där ja. Nu fick jag ur mig lite skit. Skönt.

Hoppas ni andra mår prima.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Frippo

Bry dig inte om henne... Hon har noll koll. Hon är vidrig, det har jag alltid sagt.

2007-05-31 @ 22:31:30
Postat av: Cian

Det fick jag höra flera gånger för nån månad sen..När ska du föda då? Mehhh Hallåååå...jag är bara lite ehum..kraftig...
Men de hade iallfall vett att skämmas och slänga sej ner i dammet och krypa....
Och ja...Jag känner oxå en Åsa....
Pöss på dej
Ses på söndag...

2007-06-01 @ 07:34:17
URL: http://radhuslivet.blogspot.com
Postat av: Malliz

NU BLIR JAG RIKTIGT UPPRÖRD.


Vad är det för jag-har-ingen-koll-på-läget-kärring. Lite vett och förnuft är man väl född med. Såna som hon borde sitta på psyket. Ärligt talat vad är det frågan om.


Din mage såg jättefin och platt ut när vi träffades. Hur fan kan hon ens insuera att du skulle vara gravid. Det säger man väl bara om man är RIKTIGT säker.


*suck* Vilka apor det finns.


Nu har hon pajat min dag oxå. Jag känner bara en Åsa, men hon är snäll. Försök ha en trevlig helg trots falska påhopp. (Hur tror du alla stackars kändisar känner sig när det skrivs påhopp och lögner om dem i tidningarna varje dag, det går inte ha laktosmage där inte för då blir man genast gravid)


Kramizar


Ser kommentaren konstig ut är det för jag använt html-koder för radavbrytning.

2007-06-01 @ 08:19:50
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Nina

Jäkla subbskaft!!!!!.....o jag känner oxå en lodis som hette ÅSA!
Nääää gumman, det ser inte ut som du är gravid...hon ville bara va elak, hon är avundsjuk!!!
Du är fin som du är...o låt inte henne få dig o tro nåt annat!!
Puss & Kram från en av dina riktiga vänner

2007-06-01 @ 08:44:41
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Liza

Men shit alltså, vissa människor har verkligen inte kopplat in hjärnan innan de öppnar munnen! Meni hennes fall undrar jag om hon öht har någon hjärna! Sådär säger man bara inte!!
Ladda nu med riktiga bitiga kommentarer om du skulle springa på henne igen. Hoppas du slipper det men å andra sidan kan det vara skönt att få ge igen oxå i såna där lägen, he he :)
Kram på dig!

2007-06-01 @ 09:36:12
URL: http://www.lizasliv.blogspot.com
Postat av: Robban

Ja fy fan för att heta Åsa...de är ena jävla stolpskott allihopa...här är vi inte kategoriska...utan vi selekterar BARA de som heter Åsa och dömmer ut dem...eller? ;)
Jag är en sån där som kan säga precis vad som helst till vem som helst när som helst...men jag lovar...jag menar aldrig nåt ont med det...jag bara är sån. Att jag sen är blind för hur folk egentligen ser ut skulle väl då vara min räddning i ett sånt här fall...jag skulle troligen inte ens märka att du var gravid ens om du lade dig ner och började föda...men så är jag ju också man... :))

2007-06-01 @ 10:27:22
URL: http://punkmummel.blogspot.com
Postat av: I-or :-(

Hoppas det är mig du tycker är bra av alla Åsorna... snyft... Kanske ska byta namn.... Men du vilken j-a kossa!!!! Och du ska verkligen inte ta åt dig. Du är ju hur smal och fin som helst, vem skulle någonsin kunna tro att du pluppat 3 ungar??
Ska oxå fixa en blogg snart tror ja bestämt. Puss på dig från ÅÅÅÅSSSSAAAAA

2007-06-01 @ 11:00:21
Postat av: A n n a

Men faan så oförskämt? Sen att hon inte hade mage(läs ironi) att be om ursäkt heller??
Ja herregud man slutar aldrig att förvånas...skitkärring!!
Hoppas du får en fin helg ..
p.s jag har inte smält mer vinyl *tittar försynt över kanten*...he he

2007-06-01 @ 17:09:26
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Garbo

Det där har man ju vart med om antal ggr men mina sk påhoppare har i allfall haft vett att skämmas...
Ja har man vart gravid 3 ggr på raken utan att ha fått nåt för det svarar jag, då tittar dom skamset bort "förlåt förlåt förlåt,det var inte så kjag menade..hum harkel...
Nä jag kommer inte med på söndag,jobbar o måste ta igen massa sömn jag går av på måndag morgon o då ska jag senare in med Gittan till hjärtspecalisten för hon hade blåsljud på hjärtat,lillgumman :(

2007-06-01 @ 17:27:16
Postat av: Fru P

CIAN - nääää du är inte ehum kraftig! Fattar inte hur du också kan ha fått sådana kommentarer!!! Det är ju för fan ASFULT att säga sånt till folk om det inte verkligen är uppenbart. Ja, ses på söndag!!!
MALLIZ - ja tur man inte är kändis :) Hur gör du med htmlkoderna för radbyte? Skulle vilja lära mig.
NINA - jag är sååååååå glad över att du är min RIKTIGA vän. Tack söt.
ROBBAN - du är ju inte hälften så FUL som den där apan så om du hade sagt ngt till mig så hade jag inte blivit lika stött :)
I-OR - självklart är du den Åsa jag menade. Det vet du väl??!! Men annars kan jag lova att det är ont om fina Åsor. Tur att du drar upp snittet, gumman :)
LIZA - jag är TOKLADDAD. Jag kör nog med de gråa hårstråna. Det brukar ju kännas :)
ANNA - ha ha hej vinyl-Anna. Kul att du är här också!
GARBO - lilla Gittan. Hoppas det inte är något allvarligt med de där blåsljuden... håller tummarna. Synd att vi inte får träffa dig o ditt vackra ansikte nu heller. Men det går ju alltid fler tåg tack o lov :)

2007-06-01 @ 22:54:15
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Tania

Jag vet.Man blir galen av alla dumma korkade människor och deras påhopp.Strunta i henne.Hon är inte värd det. Eller så kör du över henne med kundvagnen.Åtta gånger.

2007-06-02 @ 13:28:56
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se/
Postat av: Cian

Jag överlevde.....knappt..Nu dricker jag rosevins-drinkar..för nervernas skull
Ses i morgon
Pöss

2007-06-02 @ 16:04:35
URL: http://radhuslivet.blogspot.com
Postat av: Malliz

Risken är att om jag skriver koden så blir det inget, men jag ska försöka.
< b r > fast utan mellanslag

2007-06-02 @ 19:11:48
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Malliz

Det gick inte.


Fan, hur ska jag skriva??


Jag tror jag sms:ar i stället......


Ha det så roligt imorgon...ska tänka på er! Kram

2007-06-02 @ 19:14:10
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Ulrica

Jag bara sitter här och skakar på huvudet.. kan det verkligen finnas så IDIOTISKA människor?!?!?!.
Jag är säker på att du är söt som en sockergurka så låt skiten rinna av dig som vatten och skratta åt eländet!
Det är väl tur att jag är så jämntjock att jag slipper få såna kommentarer i alla fall :o)))))))))))
KRAAM
Ulrica

2007-06-04 @ 07:21:43
URL: http://ulrica.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0