Ja herrejävlar!

Usch, det kommer att ta tid att vänja sig vid den här bloggen. Vid det här utseendet. Vid det här nya o läskiga.
Jag är ju som en 40-talist vet ni ju - lite skraj för förnyelser o utmaningar. Gillar det trygga o lugna.

Nåja, så snart jag får fnurr på detta så blir det skitbra. Säkert. Men hur fan gör man sidan mer personlig? Jag vill ju ladda upp foton o ha statiskt över bloggen. Precis som på förra stället. Hm. Men men, får glutta runt lite...

Nu till dagens inlägg!!

Fan hörni. Det var ju hundra år sedan jag listade! Jihoooooo! Jag ÄLSKAR ju listor. När det tagit så lång tid så får man faktiskt köra ett par listor igen. Eller hur? Ett tag var det ju HYSTERI bland oss, precis ALLA gjorde ju listor. Men nu har det varit dött ett tag. Så nu jävlar. Här kommer ett par :)

FRU P LISTAR...

... de 5 vackraste kvinnorna just nu:

1) Gwen. Fy fan är ordet. Fy fan vad SNYGG hon äääääär!


2) Charlize Theron. Overkligt vacker.


3) Ashley Judd. Måste äta upp henne. 


4) Sarah Wayne Callies. Naturlig o bedårande.


5) Izabella Scorupcu. Fattar inte hur man kan se så bra ut.



... de 5 vackraste männen just nu:

1) Jude Law. Givet.


2) Justin Timberlake. IIiiiiiihhhhh när han rör sig asså...


3) Roque Santa Cruz. Han är inte bara gudomligt vacker - han har ju fotbollsben också!


4) Eric Winter. En bubblare för mig. Han GÖR hela serien Våra Bästa År just nu kan jag säga :)


5) Matthew McConaughey. Trots att jag börjar bli less på att se honom överallt med bar överkropp så håller han!



Så skulle jag vilja hålla på med att göra listor hela natten lång men Pussycat Dolls på trean gäller nu (ja jag vet att jag är en patetiskt jävel som tittar på sånt skit men ändå) så jag måste pysa.

Hörs. 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

vilken tur att det finns bloggar nu för tiden. jag menar, iaf om du har en syster som inte svarar när man ringer eller som inte heller ringer upp:) tack du som uppfann bloggen!

2007-05-30 @ 23:41:55
Postat av: Garbo

Ashley Judd håller jag med om,en av mina favvo-skådisar helt klart!
Andra vackra kvinnor är Viveca Lindfors och Katherine Hepburn både ung som gammal.
Män,denna vackra kategori...låt se...jag är ju bara så svag för långhåriga busar jag ;)
Jag får leta i mina gömmor för det finns det vill jag lova!
(Pöss)

2007-05-31 @ 09:48:55
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Malliz

Jag gillar Eric "Rex" Winter. Han är helt enkelt hur snygg som helst. Gillar dock inte den nya "Philip", den förre skådisen var mycket snyggare.
Justin funkar oxå (kan i hemlighet säga att min pojkvän kanske ska spela på Justins efterfest i Göteborg den 25 juni. Gissa vem som ska följa med då.....)
I LOVE GWEN. Hon är asläcker, så även hennes man, Gavin Rossdale. Klassiskt snygg och sjunger som en gud.
Tjenixen och kram

2007-05-31 @ 10:13:52
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Cian

Sitter faktiskt och filurar på 2 listor just nu :)
Kommer snart i en blogg nära dej....
Ska vi försöka ta en fika i helgen?? Ikea barkarby?
Jag är liiiite busy på lördagen med kalas för 14 st 4:åringar....*pust*
Men söndag??
Kramen

2007-05-31 @ 10:57:11
URL: http://radhuslivet.blogspot.com
Postat av: mumrik

Om du byter ut 1:an och 4:an på kvinnolistan och sätter in Halle Berry och Jaime Pressly så är jag rätt nöjd...
Sen ser jag till min bestörtning att jag inte fanns med på männens lista...

2007-05-31 @ 11:36:50
URL: http://punkmummel.blogspot.com
Postat av: Fru P

Cian, kolla din blogg.
Malliz, ja visst fan är han SNYGG??? Lite väl ung egentligen för min smak men herregud... o när han skall till o ha en sexscen med Meems så måste jag hålla en kudde för ansiktet. Så jag inte dregglar ner soffan, ha ha ha.
Garbo, jag är också svag för rockers EGENTLIGEN. Vet inte vad som farit i mig. Plötsligt hägrar unga o rakade småmän in på listan. Jag som hade Tommy Lee högt förrut. Hmmmm måste skärpa mig.
Babysister, du är söt.

2007-05-31 @ 11:46:22
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Fru P

Mumrik, den där Jaime Pressly fick jag lov att googla på o förstår nu varför jag inte känner igen henne - ingen A-skådis direkt :) Men rätt söt. Observera
r ä t t ! Halle Berry kan jag köpa.

2007-05-31 @ 11:50:45
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: mumrik

Har du aldrig sett My name is Earl? Hon är grym...fd gymnast så kroppen är det minsann inget fel på heller. En riktigt rolig tjej som mest är med i komedier...
Förstår inte vad det är för nåt snyggt med Gwen Stefani...jag lovar...jag skulle inte vänt mig om iaf...men som tur är...smaken är som röven...klöven... :)

2007-05-31 @ 12:17:58
URL: http://punkmummel.blogspot.com
Postat av: Cian

Söndag klockan 13 vid cafeterian???

2007-05-31 @ 13:44:42
Postat av: Liza

Nu har även jag hittat din nya blogg - gillar utseendet :)

2007-05-31 @ 14:52:50
URL: http://www.lizasliv.blogspot.com
Postat av: Malliz

Jaime Pressly har för stor mun. Sätt en påse på hennes huvud så funkar resten.
Hon är inte bara gymnast utan hell of a dancer too!!!!

2007-05-31 @ 15:46:08
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: ulrica

Måste bara hålla med om några ur listan... Ashley Judd är bland de hottaste brudar jag sett... och Eric Winter är INTE tokig... följt serien länge och han är ett trevligt nytillskott :))
Är det OK att jag länkar till nya bloggen?
Kram Ulrica

2007-05-31 @ 16:00:29
URL: http://ulrica.org
Postat av: Fru P

Liza, kuuuul! O tack!
Ulrica, klart du får/skall länka till min nya blogg!!! Och Rex... mmm... ja han är söt som socker :) Kul att det finns fler som kollar på såpan som aldrig verkar ta slut :)

2007-05-31 @ 20:42:13
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Frippo

Matthew Mackkonahej, släpp TV:n..
Charlize, upp på första plats.
Eftersom rubriken är vacker och ändå Justin är med är jag lite förvånad att inte Mr Persbrandt är med på listan! Han brukar ju vara given på såna där listor.

2007-05-31 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0