Bortskämd? Jag?

Jag...
image251

blev...
image252

kidnappad...
image253

av...
image254

Jeppe...
image255

och...
image256

resan...
image257

gick...
image258

till...
image259

London!
image260

Denna fantastiska stad som man bara kan ÄLSKA! Överflöd av coola människor, överflöd av vackra byggnader, överflöd av underbara affärer, överflöd av mysiga pubar, överflöd av kulturer o överflöd av... ja... ALLT!

Jag har hängt i London sedan barnsben men sist jag var där var 1998 så denna resa var mer än välkommen.
Jeppe o chefen kokade ihop något om att jag hade ett möte i stan på fredag morgon (de planerade detta för flera månader sedan...) o som tur var hade ju Jeppson också möte i stan så jag kunde åka med honom. Slapp således ta tåget. Skönt, tyckte jag. Hade packat en väska med lite kläder då jag visste att vi skulle någonstans efter jobbet. Denna helg var ju avsatt för bröllopsfirande (något sent men ändå).

I fredags morse drog vi. OOOPS! Vi råkade passera avfarten mot stan och OOOOOPS så åkte vi till Arlanda istället.
Mot London! Jäklar va lurad jag blivit. Det är ju inte första gången jag blir kidnappad av min egen make så jag var inte skitförvånad - utan bara helt tillfreds. Härligt att få komma bort!!

Fredag fm - söndag kväll spenderades i London. Fatta vilket lyx för en morsa med hundra ungar! TVÅ HELA SOVMORGNAR! Det är junte helt oskönt om man säger så.

Shopping, promenader, god mat, öööööl o så lite mer shopping. Köpte Dr Marten boots, redigt slimmade G-mark jeans, blus på Selfridges Co, leksaker till ungarna, sneakers till Jeppe, massa krämer o tvålar på Boots. Krims krams, julklapp till syrran osv osv.

Fan va bra man mår av att SHOPPA!

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hahaha...så jävla skönt att både du och brorsan tar upp det där med sovmorgon. Det är lätt att göra en småbarnsförälder glad...sedan är det ju inte helt fel att vakna upp i London heller ;)

2007-11-12 @ 23:13:02
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Cian

Ja just nu är jag väldigt lik Shrek....Dvs jag är grön....av avund...

Meeeeen jag ska ju åka till Hjo snart så det kvittar.*flin*..bara jag får hotellfrukost och soooovmorgon..

PÖSS på dej....Fika i helgen???

2007-11-13 @ 07:26:31
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: ulrica

Härligt att bli kidnappad så där.. vilken underbar Jeppe du har :)
Vi åker till London på lördag.. ska bli helnajs!!

Kram

2007-11-13 @ 08:15:10
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Shit va gött hjärtat! Lööööve london!

MEn du gumman, det var du värd, så in i helsefyr.... 3 barnsmorsan måste ju få relalalaxa me jeppen....

Mysigt!

Puss

2007-11-13 @ 09:41:20
Postat av: alis

Gu´va kul!!!! Inte ett dugg avis....!!!! Ha det så himla bra!

2007-11-13 @ 14:13:58
Postat av: tess

härligt! fin kille du har där!! :-) kram kram till er båda

2007-11-13 @ 17:21:59
Postat av: Malliz

Shopping är livet. Kan skrämma bort vilka bekymmer som helst. Du vet ju redan att jag älskar London och unnar dig varenda minut där. Alla borde åka dit oftare. Jag med.

Kommer till Stockholm den 7-9 december. En mysig liten adventsfika kanske? Cian är på.

Kram

2007-11-14 @ 09:49:54
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Garbo

Du e bortskämd! :)

/Kram!

2007-11-14 @ 10:22:42
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: I-or

Jepp bortskämd du :-)
Ni verkar haft det lovely! D hade vi oxå i helgen :-) Meeer sånna helger utan kiddsen!
Puss

2007-11-14 @ 11:40:29
Postat av: mumrik

Det enda roliga man kan göra i London är...gå på konsert och titta på fotboll...till bägge grejerna hör ju ett besök på puben innan och ett besök på puben efter själva grejen...kul som f*n... Fast det är klart...trivs man med att trängas i affärer så kanske man tycker det är kul att handla också...

Kunde ha svurit på att det var lite Eddie från Iron Maiden som gick där med en kaffe i handen... ;)

2007-11-14 @ 18:01:17
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Frippo

Och jag som kunde svurit på att köttfärslimpan inte hade en blogg samt bodde på baksidan... =)
-
Personligen hade det inte spelat nån roll om vi varit i Sveg, det va ju som sagt mornarna som va skönast. Skönt att slippa (det som Dogge beskrev så bra tidigare) att gå upp 6.30 duscha torka bajsa kissa, bussen jag missa...
Men London va härligt men fan va varmt det va i tunnelbanan och i alla vidriga stora varuhus som nån prompt skulle in i hela tiden...

2007-11-15 @ 13:48:38
Postat av: jama

Underbart!!!

Du har det bra du :-)

Ses på löööööördag!

KRAM

2007-11-15 @ 20:53:50
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Jag trodde det hette G-Star :)

2007-11-19 @ 18:30:13
Postat av: Frippo

Lillasyster... Underbart...=)

2007-11-19 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0