Dags igen...

... jag blundar och önskar att han vore hemma igen när jag slår upp ögonen. Men inte. Han åkte hemifrån för ca två timmar sedan och det känns som om han varit borta i flera veckor. Saknaden är total. Det gör så himla ont. Det känns som om en kroppsdel är borta. Magen knyter ihop sig till en boll och jag vill bara gråta och skrika. Slänga mig på sängen likt en tonåring och bara få ur mig allt.

Det går ju inte. Då vaknar ju de små flickorna. Dom saknar honom också, det märks så tydligt när han är borta för alla går liksom och deppar. På sina egna vis liksom. Det är så himla tomt alltså!

O så har jag ju två nätter framför mig nu, två sömnlösa nätter. Två VIDRIGA nätter. Jag hatar att sova ensam. Det är så kallt, otäckt och HEMSKT på alla sätt. Snälla älskling - kom hem!

Han är på väg till Amsterdam. Flyget lyfte för tio minuter sedan så nu sitter han där på planet, lyssnar på sin iPod och löser Soduko. Ser honom framför mig.

Fy fan för att vara ensam.

Fy fan.

Tur att man har lite skoj att se fram emot åtminstone, även om jag inte just i skrivande stund hoppar av glädje så vet jag att när onsdagkvällen kommer så kommer jag att göra just det. Hoppa alltså. Hoppa, tokdansa och SJUNGA för...

... det...

... är...

... nämligen...

... så...

... att...

... jag...

... skall...

... gå...

... och...

... njuta...

... av...

image213
image215
image216
image218
image219
image220

GWEN STEFANI!

Ursäkta men hur snygg, vacker, sexig, söt, fantastisk, underbar och superjävla megabra får en människa bli på en o samma gång? Åh vad jag skall poppa! Fick hennes senaste när jag fyllde år i somras och jag har absolut inte lyssnat ihjäl mig på den (tiden har inte funnits) men tillräckligt för att ASGILLA även denna platta. Hon är så grym.

Jag o väninnan skall efter jobbet ta en bira o kanske käka något. Sedan bär det av till den där runda, vita o stora bollen söder om stan. Där skall det NJUTAS. Efteråt tänkte vi gå o ta en stänkare på något skönt hak. Jag sover över hos väninnan som bor på Kungsholmen och på torsdag har vi tagit semesterdag! Vi skall käka frulle ute, lunch ute o bara gå o strosa som kvinnfolk är så himla bra på.

Nu skall jag hänga tvätt. Sen tänkte jag läsa hur ni har det där ute i bloggvärlden.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Malliz

Visst är det tråkigt när männen inte här hemma. Det blir liksom inte sig likt. Johan är ju borta rätt mycket men på något sätt går det bra. Jag vänjer mig mer och mer men det är alltid trist.

Desto bättre med en KONSERT att gå på. *avis* *som fan* Gwennie är ju den grymmaste bruttan på jorden. Sååååå assnygg ju.

Själv ska jag gå och se Fredrik Lindström nästa månad. Han är inte riktigt lika snygg. Men det blir nog roligt det med.

Ha det gött gumman, kram

2007-10-08 @ 21:29:33
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: ulrica

Åh fan, nu kände jag hur den avisgröna färgen steg i ansiktet... Gwen är ju grymt bra!!!
Ha det såååå bra på konserten.. och du.. gråt en skvätt i kväll så känns allt lättare.. och krama om kidsen massor så..

KRAM ulrica

2007-10-08 @ 21:56:38
URL: http://ulrica.org
Postat av: ulrica

Åh fan, nu kände jag hur den avisgröna färgen steg i ansiktet... Gwen är ju grymt bra!!!
Ha det såååå bra på konserten.. och du.. gråt en skvätt i kväll så känns allt lättare.. och krama om kidsen massor så..

KRAM ulrica

2007-10-08 @ 21:56:45
URL: http://ulrica.org
Postat av: ulrica

Åh fan, nu kände jag hur den avisgröna färgen steg i ansiktet... Gwen är ju grymt bra!!!
Ha det såååå bra på konserten.. och du.. gråt en skvätt i kväll så känns allt lättare.. och krama om kidsen massor så..

KRAM ulrica

2007-10-08 @ 21:57:01
URL: http://ulrica.org
Postat av: I-or

Men lilla gumman...Vet hur ont det gör när gubben är borta. Men du... jag skulle fan bli glad om min "bara" var borta två nätter när han reste iväg... Jag brukar få vara ensam 7.. Det är ingen lek... Men det är ju underbart när man ses igen, eller hur!
Hoppas ni får kul på konserten! Love från mig

2007-10-08 @ 22:11:54
Postat av: Magnus

Vad bra att du saknar lillebror, tänk om du hade tyckt det varit skönt när han drog i väg på resor.

2007-10-08 @ 22:27:21
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Fibula

Näääääää!!! Nu blev jag avundsjuk som fan!!! Konsert med Gwen Stefani... Du ser, sånt händer aldrig på landet!

Min man hade gärna fått försvinna för tillfället....

2007-10-08 @ 23:12:17
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Frippo

Det är inte så kul att åka iväg heller när man har hela familjen där hemma. Dom små brudarna och puddingen. Men vi får längta lite och det är ju alltid bra.
-
Hade gärnat KOLLAT på Gwen också... Ses snart! P

2007-10-09 @ 00:30:04
Postat av: Cian

Mmmm skittråkigt att vara själv...
Jag är ju det VÄLDIGT ofta då Maken jobbar som han gör...Men man vänjer sej..
Även fast jag har svårt att somna då jag inbillar mej att varenda inbrottstjuv i länet vet om att just där finns det en hispig brud och en fyraåring själva i en vecka

Gwen..Ja hon är snygg...
Men jag har inte lyssnat så mycket på henne...No Doubt var bra men solo-karriären har jag ingen koll på....

Cool klädsmak dock :)

Ha det så jääääkla kul

PÖSS!!!

2007-10-09 @ 07:18:00
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Riktig tjejkväll härligt! :)
vet du jag grejjar inte Globen...var där o kolla RUSH och fick svindel så jag missade nästan hela konserten och satt o höll mig i en stolpe (för att inte trilla ner!) och panikgrät av ångest :/
Aldrig mer Globen för mig.
Men jag gillar oxå Gwen sådär lite i smyg,gillar hennes peronality a lot!

Å vad härligt du kommer att få det,barnledig o sova över tjejsnack shopping m.m kan det bli bättre! =)

/Megakramen

2007-10-09 @ 08:20:50
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

JAAAAA JAG VEEET, hon e stencool! FAN va GÖTT o kolla henne, o dessutom va lite ledig o så...najs najs najs!!!

Jag vet inte om jag diggar hennes musik sådär fetmycket, men däremot gillar jag hennes stil, snacka om o va egen! Jag skulle oxå va som henne om jag va känd...jag lvoar....fast me många mer tatueringar... inte som hon ghettoknarkersbruttan Amy Winehouse me sina sunktattoos utan mer Niinis liksom ;)

Är så ledsen för din skull när din gubbe åker bort! :( Snyft.... fan Frippo, håll dig hemma!!

Lilla hjärtat, förstår att du är lite sad...men han e ju hemma snart! Alldeles snart gumman!

Puss min lilla fjäril!

2007-10-09 @ 11:20:56
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: tess

tydligen gick du på konserten... jag skulle ha börjat läsa i andra änden... kram! :-D

2007-10-12 @ 16:31:46
Postat av: Sandra

Jag var också på konserten, hon va ju skitbra! Hur bra kan man bli??

2007-10-24 @ 15:16:04
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0