Jobb. Jobb. Fest. Fest. Jobb. Fest. Jobb igen.

Så har senaste tiden sett ut för Fru P. Det är därför jag inte kunnat skriva nya inlägg eller hälsat på hos alla mina fina bloggisar. Sorry. Hoppas jag är förlåten och inte helt glömd där ute...

Fy fan vilken konstig period detta har varit i mitt liv. Helt hysteriskt rolig men också helt hysteriskt hemsk - på samma gång. Det roliga är att jag gjort roliga saker, Finland, bastuflotte, tjejmiddag, utgång osv. Det hemska är att jag inte sett min man o mina barn på hur länge som helst. Det känns som att jag försummat min familj... men jag vill ju samtidigt liksom hänga med på roliga saker som händer. Skitsvårt ju.

Kan man inte få 10 timmars extra timmar per dygn som jag alltid tjatar om?

Älskar mitt jobb så hur stressigt det än är på jobbet så funkar det då jag tycker det är så kul. Tack o lov. Sedan har jag ju gudagåvan att kunna borsta bort stress från axlarna sekunden jag går ut från dörrarna. Tar aldrig med mig jobbet hem.

I torsdags var vi ute m jobbet (igen!). Chefen hade anordnat en kanonkväll för oss på sälj. Först tog vi en tur med bastuflotte, helt fantastiskt härligt. Try it - you'll love it. Inte fan trodde jag att jag skulle doppa mig i 9 gradigt vatten men jorrå satte, två gånger serni. Drack bira o åt stark korv. Tjattrade o hade det supermysigt, bara vi sju.

Efter det spelade vi discobowling o drack lite mer öl.

Efter det åkte alla hem till chefen. Hem till det "lilla" (så jävla ironisk nu) huset. Herrejävlar. Southfork släng dig i väggen. Fyra våningar, pool, bastu, biljard, pingis, lyx, lyx, LYX. Chefen bjöd på utsökt mat o vi chillade tills det var dags att pysa hemåt.

Igår var jag på tjejmiddag hos I-or. Jama var där också. Vi fick supergod mat o gott vin. Drack o babblade tills taxin kom o körde oss till det lokala haket här i hålan. Dansade.

Ja, jag är jävligt sliten. Självförvållat, jag vet.

Nästa vecka drar jeppson till Danmark. O på fredag skall jag ut o käka med ett annat tjejgäng. Fan, jag kommer ju bli alkad om det fortsätter så här ;-)

Nu skall jag, om möjligt (hundra ungar klänger på mig i skrivande stund), kolla runt o se hur ni har det.

Hörs.

Ps. Köp The Hives senaste!!!!!!!!!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Klart du ska ut och ha kul och parta loss. De där tankarna med försummelse av familjen kan du spotta ut och stampa på. Det kommer ju inte vara så att du kommer att parta så här resten av livet, eller? Så passa på nu när du har chansen. Är ni hemma helgen den 10 november, förresten?

2007-10-28 @ 13:38:51
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: mumrik

Japp! Du negligerar barnen och gubben...men tänk inte på det...för du är ju ändå snart alkad och då tenderar såna problem att försvinna av sig själv... ;)

2007-10-28 @ 16:49:55
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Fru P

Kära svåger, du har så rätt... inte tänker jag parta så här mycket för resten av livet så visst, jag borde spotta ut o stampa på det där med försummelse. Tack. Tror inte vi är hemma 10 november, känner att det är en överraskning på G. Kolla m brorsan vetja.

Mumriken, ha ha det har du ju rätt i. Nu blir jag lite kluven här - kanske man skall gå o bli alkad på allvar så alla bekymmer inte känns!! ;-)

2007-10-28 @ 19:46:48
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Garbo

Ingen fara gumman,vi vet likväl som du att familjen går först men ibland kör det ihop sig och går allt att kobinera så why not! :)
Huvudsaken e väl att du har kul och mår bra.
/Kram :)

2007-10-29 @ 09:20:22
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fibula

Låter ytterst trevligt!

=D

2007-10-29 @ 12:04:16
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: jama

Full rulle! Blir väl lätt så när man börjar jobba. Då räcker man inte till nånstans minns jag att jag kände förra gången. Sen får man väl sålla lite oxå...men det är svårt.

Ja tack för i lördags gumsan. Gick på tok för fort o såhär i efterhand hade jag nog kunnat skippa utgången...man kan ju knappt prata med varann där (ihhhhh lät jag som värsta panschisen nu eller??) Ha ha ha ha. Sen är man ju äldst på stället oxå...typ.

Min utmaning...ja jag va oxå lite förvirrad i början men sen hajja jag det som att man lägger ut den på sin egen sida o skriver vem man utmanats av. Sina sju sanningar. Och utmanar några till, o meddelar de då på deras sidor att de har blivit utmanade...äh, jag vet inte . Har man inget annat för sig kan man ju fördriva tiden med det där.

Kram på dig!

2007-10-29 @ 19:56:26
URL: http://jama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0