Näe va fan...

... pallar inte att sitta o klura på någon klämkäck rubrik. Skiter i rubriken helt enkelt. Det här inlägget går inte att döpa heller för jag har verkligen ingenting att skriva om. Bara en massa blaj liksom.

Onsdag. MItt i veckan. Hur mår jag idag då? Jo vars, frustrationen från senaste finns kvar. Jag är så jävla FÖRBANNAD över klockan fortfarande! Satans människa. Wazzzzzzzzup??????? Hur står det till där uppe i kolan? Jävla as, om du bara visste hur mycket den betydde för mig.

1) Den köptes av ärvda pengar (efter morfar).
2) Den var så in i helvetes snygg (var grymt stolt över den).
3) Modellen har utgått o finns därmed inte kvar i någon butik här i Svedala

Far åt helvete.

Igår kväll beställde jeppe en ny åt mig. Från staterna då den inte går att få tag i här hemma. Så jag får iaf snart bära en likadan klocka MEN klumpen i magen kvarstår ändå. Någon snål jävel går omkring med min darling på armen.

Hoppas du blir överkörd av en buss eller nå't.

Mer då... nä men det är allmänt helt okej. Jeppe är i Köpenhamn o är i skrivande stund på väg ut för att köpa vurre (pratade precis med honom i telefonen).

För mig stundar Bonde söker fru samt lite mer surfa. Fröken MItten o Lilla Hon sover. Äldsta sover över hos en kompis (miiiiiiii va gulligt, de är ju så smååååå!). Så vi är bara tre av fem hemma. Skumt.

Vill till sist bara hylla CAROLINA GYNNING. Lyssnar på hennes bok EGO och tjejen är så jävla cool. Me love.
Vilken bra förebild hon är ändå (förutom alla droger, sexäventyr, inplantat osv). Hon står ju med båda fötterna på jorden, gör som hon vill utan att bry sig om vad andra tycker o tänker. Hon går sin egen väg. Kör sitt race. Skönt.
Skön tjej.

Gud vilket otroligt trist inlägg. Sorry för det.
Återkommer en annan gång.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: mumrik

man kan inte vara rolig jämnt...inte om man skriver om sitt alldeles vardagliga liv...för ens liv är ju inte roligt jämnt...intressant möjligen men sällan roligt jämnt...

2007-10-31 @ 19:52:33
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Garbo

Gullig han din jeppe :)
Lite tröst trots allt,när du ser tjejjen m din klocka ja då jävlar har hon inga ursäkter att komma med,för din håla va väl liten?

*Kramas a lot* =)

2007-11-01 @ 17:06:28
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Mumrik, så sant så sant...
Garbo, det var trots allt inte i min håla den snoddes (här är lantisarna så lojala o trevliga så) utan i Sthlm där jag jobbar. På gymet vid Stadion. Så det är kört. Men fan om jag ser någon kärring med min klocka, då skall jag fråga var hon köpt den... får se om hon kan svara :-O

2007-11-01 @ 19:58:48
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Fibula

Nä, vad trist med din klocka!! Djävla tjuv... lågt
Hu vad det måste ha känns jobbigt när din äldsta sa så till dagisfröken. Fast ungar säger så mycket.. Du får skämma bort henne med kramar och pussar.

2007-11-02 @ 07:37:39
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Malliz

Jag skulle oxå vilja lyssna på Carolina Gynnings bok, så länge det inte är hon själv som pratar.

För många år sedan hade jag en riktigt snygg Cannondale-mountainbike. Tro fan att nån snodde den, som jag grät. Fy fan vad bittert det känns å bli av med grejer på det där sättet. Man önskar man kunde skipa rättvisa själv ibland, om man bara visste vem som tagit ens grejer. Fy faaaaeeen säger jag bara.

Ja, här händer inte heller så mycket. Är sjukt trött på att skriva inlägg då absolut ingenting händer. Nu ska jag åka och jobba.
Kramisar

2007-11-02 @ 09:52:57
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0