Va e re frågan om?

Känner att det är stiltje, tristess och ja... dött helt enkelt här på bloggen. Är det hösten eller börjar man få idétorka? Det ekar nästan här ju. Ho hooooo??!! Va håller ni på med? Är alla ute på Facebook o surfar?

Just nu är det reklam o nyheter i filmen Kocken som vi kollar på. Man får passa på att surfa vid de tillfällen som bjuds.
Det är lördag kväll och jag har precis tryckt i mig en påse Riesen. Känns sådär...

Har egentligen inte ett skit att skriva om. Borde vara tvärtom då jag knappt bloggar alls längre men det är ju typiskt, så fort man är här så försvinner allt.

Det byggs så in i helvete här. Byggdamm överallt. Försöker att inte stressa upp mig för det, det hjälper ju liksom inte. Jag kan dock säga att jag längtar så extremt mycket efter den dagen då allt är klart. Åhhhhh va skönt det skall bli!
Är just nu ute o jagar snygga tapeter till de nya tjejrummen, de skall få vita väggar men varsin fondvägg i någon cool tapet. Gärna med samma mönster, dock med olika färger. Orange, rosa o rött. Typ.

Nähä... vad mer då...

Har lite att se fram emot ju. Gwen den 10:e oktober där även utgång efteråt är inräknat. Sova över hos vännen o vara ledig dagen efter, bara strosa runt i stan. Den 6:e oktober så skall jag o jeppson på 30-årsskiva o mamsen tar ungarna. Det blir också kul. O så vet jag att han den där snygga typen med rakad skalle också har bokat in ett försenat bröllopsfirande här i höst. Vad o när vet jag inte. Men jag kan ju se fram emot det ändå.

Fick förresten ett tips från en kollega. Han skickade mig länken till MySpace där jag fick höra en låt o blev dödsförälskad direkt. Gruppen heter Shout Out Loud o är huuuuuur grymma som helst. Gillade man The Cure på 80-talet så gillar man de här!!

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig helg. Får se när vi hörs igen. Man vet aldrig numera...

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Håller med om att det var sjukt stiltje i går i bloggosfären, inte ens en liten bris märktes. På fejjan var det minst lika dött. Lika bra att erkänna det, folk har ett riktigt liv...

2007-09-23 @ 10:09:13
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Anastasija

Facebook har tagit över allt. Till och med mig. Det börjar bli kris.

2007-09-23 @ 14:04:18
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: Gerda

Jag e en shortcuttare..
Grymt tips med shout out louds!!!
Du har räddat min vecka!!

2007-09-23 @ 19:01:46
URL: http://gerdas.blogg.se/m_092007.html
Postat av: Garbo

Jag håller ut jag lovar,ingen facebook för mig,jag gillar min blogg och stannar!
Välkommen :)
*Kram*

2007-09-24 @ 08:29:26
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Anna

Eller hur! Visst påminner hans röst om sångaren i The Cure...

2007-09-24 @ 11:14:44
Postat av: Nina

Ja helgerna blire inge blogg för en annan.... ingen dator igång! GAAAAH!
Ahapp.... jag tycker i varje fall att de sjukt kasst med att du inte bloggar lika mcyket längre...sådeså!!! :(
Puss

2007-09-24 @ 14:38:00
URL: http://niinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0