Ännu mera vill!


Våren gör mig shoppinggalen. Så är det bara. Jag är inte ensam om det. Allas vår Malliz har också drabbats. Jag kan liksom inte sluta tänka på allt jag vill ha!!!! Det enda jag tänker på är allt jag vill göra o allt jag vill ha.


Idag när man suttit ute hela dagen och lapat vårsol så önskar man att man hade en ny skön vårjacka, typ en svart G-star för 1995 kronor. Och varför inte ett par ljusare jeans än de jag har. Lite vårigare. Typ ett par för 1200 kronor.

Nu när våren äntligen kommit så vill man ju få ny färg på håret också. Klippa sig lite igen. Bara nätta 1500 kronor. Det vore inte helt fel att få lite manikyr heller men OJ DÅ! Har visst en GRATIS behandling jag kan få. Fick ju en manikyr i julklapp av en kund. Trist. Not.

När jag blir så fin med ny frisyr, nya jeans, ny jacka o finpolerade naglar så kan det junte skada med nya pjuck! Ett par Nike Favvisar igen såklart. Har inte bestämt om jag vill ha de vita med svart swoosh eller de vita med vit swoosh. 899 kronor kostar dom iaf på sneakersnstuff.com där jag köpt de senaste två paren av samma modell.
image533
image534

Skulle inte heller sitta helt fel med ett par vita Dr Marten-kängor. Jag har trånat länge nu ju och även om det är hur patetiskt som helst att en snart 34-årig kärring struttar runt i ett par sådana så vill jag ha iaf. Då vore det ju coolt om alla mina tre tjejer också bar kängor av samma märke!!! Värsta punkrockarfamiljen liksom.



image532

Jag skulle inte börja gråta av förtvivlan om jag hade några fler Pilgrim-örhängen heller. Tacka gudarna för att de är så billiga. Inget man blir ruinerad av.
image535

Gymråtta eller inte. Här skall även börja kutas serni. Joho jag har varit sugen länge men har inte haft några bra skor att göra det med. Ett par Asics för någon tusing eller två behöver jag. Och även ett par sjyssta runner pants som jag har spanat på på Sats. Kostar bara 400 spänn.




image531
O så vill jag äga ett semesterboende i Playa Del Carmen, Mexico. Och en skön timmerstuga i Trysil. En ny egen sportig liten bil vore också kaxigt.

Nämen gu' va' jag håller på.

Nu till något helt annat - någon mer än jag som kollade på Körslaget ikväll? Min lilla Siwan åkte ut ikväll. Blev faktiskt lite lessen även om de var sämst. Gillar ju Siwan. Skulle vilja ha henne som granne, eller som extra mormor. Genomgo!!!! Ikväll var Brolle, Cans o Agnes körer bäst igen. Markoolios var också bra. Men inte bäst.

Inte kan väl Linda Bengtzing vara nöjd med den frisyren, va?? Hur tänkte hon?

TILL SIST:

Niinis baby. Jag sågade ju Madonna i ditt inlägg. Tycker ju hon blivit lite äcklig med åren. O inte tycker jag hon är någe bra längre heller. Tycker hon borde lägga ner helt. MEN FY FAAAAN VA COOL HON VAR PÅ DEN TIDEN!!!! Så jävla asball, supersexig o skön.

Låt oss alla minnas o tänka tillbaka. Njuta av alla minnen. Åttiotalet var grymt. Natti natti.

image536
image537
image538

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tyckte först de där örhängerna var handbojor men morgontröttheten bedrog mina ögon :) Jag och Tina har legat otroligt lågt med klädshoppingen sen i höstas och just nu är vi två rätt fattiga småbarnsföräldrar som ännu inte bestämt vilken kroppsvikt vi kommer ha till sommaren så vi ligger lågt.

Det blir nog några resor till Stockholm i vår/sommar och shoppa lite och förhoppningsvis har man sparat ihop lite pengar tills dess och joggat bort 2-3 kilon så man inte behöver gå upp på XL :)

Vi spelade in körslaget igår för jag orkar inte se hela det programmet men kan tänka mig spola igenom o se själva framförandena. Vi såg dock Bengtzins frisyr och tänkte stor tant-varning!!

2008-04-06 @ 08:55:21
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Garbo

Mhmmm Bengtzing var absolut ingen favorit sen förrut men jisses vilken jävla tanfrilla hon skaffat sig!!!! :-o

Jodå mycket vill ha mera ;)))

/Kram

2008-04-07 @ 08:13:45
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0