Bilder...

... säger mer än 1000 ord.


Frissan kom förbi (också en gammal barnis till mig förövrigt), Anko o Martini.


Fräsch sallad.


Martini, Anko, frissan, Fisen o jag.


Anko o Martini.


Jag nymejkad (fick en sk sotad sminkning).


Anko, jag o Martini.


Jag, Fisen o Martini.


Rock n roll.


Lektion. Alla har inte den rätta känslan när det kommer till rock n roll. 


Martini o jag.


Vedder var på plats också!


Stötte på lillkussen (född -85 så gräns på oss som gick på nattklubb med massa kids)!


Man e inte så kaxig dagen efter (särskilt inte med ett par lånade träpjuck från 70-talet)!

O så till något heeeeelt annat!


Ja må du leva. Lilla Hon fyllde två år igår. Började storgrina när vi kom in o sjöng!


Alla ska hjälpa till att öppna paket.


Kanelbulle till frukost is da shit.


Iiiiiiiii. Present från största storasyster till Lilla Hon. Så... nu fick ni veta namnen också.


Jihoooo va glad jag är nu.


Sömnig o rufsig men med en jääääävligt fin ny vct-jacka!


Min mittenängel.


Min storängel.



Allt för nu.

Kommentarer
Postat av: pangis

Inte nog med att dom är sötast av sötast dom har finaste namnen med! Så klart!:-) Jättefina bilder både på stora damer o ch små tjejer! Bortsett från 70-talsträskorna då:-) Kram på er alla!

2008-08-20 @ 15:12:20
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis

Ja just det.. själv har jag kommit på att jag vill ha en dotter till som ska heta Signe.. just love that name och det skulle passa till de andras.. men KP ställer inte upp. för gammal, för trött, för bekväm, för... :-) Jag får vänta på barnbarnen

2008-08-20 @ 15:13:30
Postat av: Fru P

Tack Pangis, du säger alltid rätt saker i rätt tid :-) Mitten heter btw Vera. Men nu glömmer vi bort namnen va? Vill ju vara lite anonym :-)



Signe e jättefint. Gillar alla de där gamla kärring- och gubbnamnen :-)

2008-08-20 @ 15:14:51
Postat av: Nina

Åååh... ge mig en TJEEEEEEEEEEJFEEEEEST!! Jag har craving på tjejfest... mina tjejpolers har redan börjat planera min första fylla efter gravven!! :)



Men du, huuuur smal ser inte du ut nu gumman???? SKITSNYGG jänta.... ja, asså...du är inte för smal tycker jag... bara jäkligt snygg!



Selma skulle denna skönhet i magen fått heta om hon haft snipa..men det blev en me snipp.... så det blir MILO istället! Hihi...



Välkommen tebax!



PUSS

2008-08-20 @ 15:20:19
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Söt-Ninis. Du e så snäll o söt.



Selma = superfint. Hade det på någon av mina listor när det begav sig. MILO?! Asballt!!!

2008-08-20 @ 15:24:06
Postat av: Sandra

Kul att se bilder på en massa gamla kända ansikten!

Har funderat över vem "Frissan/barndomsvännen" är, men nu vet jag :)



Grattis i efterskott till Lilla Hon!



kram

2008-08-20 @ 15:39:10
URL: http://famastrom.blogspot.com
Postat av: Fru P

TACK SANDRA!! Ja vi kan ju kalla henne "Pellan" så vet du bergsäkert ;-)

2008-08-20 @ 15:40:21
Postat av: Mallis

Vilka fina bilder lagt upp. Man blir så glad av dem!



Kram på dig

2008-08-20 @ 19:49:25
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nellan

Shit vad snyggt med sotade ögon. Jag vill lära mig...



Syns imorrn. Love /P

2008-08-20 @ 19:52:45
Postat av: Jenny

Vilka jättefina namn!!!

2008-08-20 @ 19:54:27
Postat av: pangis

I rätvisans namn.. Samuel och Lovisa (egentligen Amalia men hon ser ut som en Lisa o har alltid gjort..så Lovisa Amalia Maria.. Nu har min alzheimers suddat bort allt som finns..:-)

2008-08-20 @ 20:43:19
Postat av: Malla

Men Gud/run så´na sötingar...



Namnen är jättefina... Passar perfekt!



Pok



Mallagillarjuoutfreakadenamnegentligenbralla

2008-08-21 @ 04:57:14
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: jama

Men vilka pumor, fan va snygga ni är allihop! Tycker faktiskt att kvinnor ofta bara blir snyggare med åren. Då ser man erfaren o självsäker ut (förhoppningsvis....hihi).



Och kidsen, åhhhhhhhhhhh de är bara så så så...bedårande (oj vilket gammalt hederligt ord jag fick till där!). Vi får snart fira en 2 åring vi med. Bullar till frulle, det e grejer det. Kanske man ska börja införa som tradition :) Myspys.



Och namnen, som jag redan visste passar baranen klockrent. Fröken mitten har nog ändå mitt favoritnamn :)



Kram gumman!

2008-08-21 @ 10:10:54
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0