Duffy.


Öhh. Hur kan jag INTE ha köpt denna skiva ännu?




06:00 på morgonen o biljäveln e helt död. WHAT THE FUCK? Fick lov att väcka jeppe som snällt gick ut o kollade. Konstaterade i arla morgonstund att vi inte kunde göra något åt saken just då o jag fick ta hans bil idag.

Gud så snällt. Tack tack TACK igen jeppson!

Ont för gott med sig. I bilen kunde jag ju lyssna på radio hela vägen in till stan. När man lyssnar på radio så får man höra lite fräschare låtar än de man har i sin iPod.

DUFFY!!!

"Mercy" har man ju hört lite o den är ju så bra att man skiter på sig! Men så imorse på radion premiärlyssnade jag på låten "Warwick Avenue". VI HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS!!!!!! Jag dog typ. Så jävla bra. Helt otroligt bra.

Så nästa sak jag lägger pengar på (typ år 2016) blir detta album med Duffy.

Min nya idol.
 



Pssssst. Igår fick jag ÄRAN att krama om o prata med Cian i en kvart på tåget. Det, mina vänner, går inte av för hackor. Hon såg superfräsch ut! Brunbränd, snygg i håret, snygga kläder o som alltid hade hon de där pigga sprakande ögonen. Fan Cian, du e så härlig! Vilket energiknippe!

Pssssst igen. Åka fultåg till o från jobbet igår var inte så tokigt ändå. Except for the fucking geting som självklart skulle sniffa på mig hela jävla tiden.


Kommentarer
Postat av: Cia

rodnar

2008-08-14 @ 07:34:37
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: anniskattis

Morrn. Du är jättesmal och jättebrun!:-)

Och som en kompis sa på en konsert med Duffy (annars känd som den nya Dusty) nyligen: Vuxna män grät!!!

2008-08-14 @ 07:54:44
Postat av: Fru P

Cia, sug åt dig min vän.



Anniskattis, åh va söt du e. Och jag kan verkligen förstå att vuxna män grät. Hon e ju helt otrolig. Vilken röst! Vilken stil! Så jävla härlig musik!

2008-08-14 @ 07:59:07
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag gillar oxå Duffy, förutom Mercy som dom spelat sönder i mina öron! Har hört resten av skivan o diggar den...



Ellerhuur....cian knows the shit! :)



2008-08-14 @ 08:19:01
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Frippo

Nemas problemas...

2008-08-14 @ 08:31:29
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: jama

Ja men hon är ju GRYM, Duffy. Jag lessnar aldrig på Merci. Hörde den i bilen oxå nu på väg till jobbet. Lyssnade du oxå på Mix Megapol?? ;) Annars spelas den iofs på andra radiokanaler oxå...



Jobbigt med bilen. Ask me!!! ringde i våras till M som va på jobbet (men hade åkt me en jobbarkompis) då INGEN av våra bilar startade. Jag var tvungen att dra igång med startkablar o grejer o det sprakade och lät så läskigt så jag nästan började grina. Och när jag ringde M så garva hans jobbarkompisar i bakgrunden åt mig..."typiskt tjejer" kändes det som. Så jag bara slängde på luren, skitsur. Don´t mess with me in the mornings. Du vet stressad, som man är.... Va typ helt svettig när jag var klar. Men fick igång bilen, STOLT! ;)



Ha det bäst o jag funtar på att börja pendla oxå....för ekonomins skull framför allt. Men det blir inte the pendeltåg utan the Kista-buss isf :)

Synd, annars hade vi kunnat ha sällskap!



Ha det bäst gumman!

2008-08-14 @ 09:25:15
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

Skrev ju ett inlägg om Duffy för nån månad sen jag också men har inte lyssnat så mycket på skivan som jag hade tänkt. Istället för att vänta till år 2016 så kanske "nån" vän till dig kan "fixa" skivan ändå väl?



En speciell stil och röst har hon helt klart...(duffy alltså)

2008-08-14 @ 09:37:05
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Duffy är sjukt grym! Tror fan att hon vill ligga me mej!

2008-08-14 @ 10:17:48
Postat av: Garbo

Suverän röst! :)

2008-08-14 @ 11:03:31
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Malla

Duffy... Hon är bara så jävla bra!



Snygg satans är hon också... Å så stilen på det!



Om jag avr man skulle jag fria direkt!



Pok



Mallaheltsåldbralla

2008-08-14 @ 15:01:59
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0