Jag igen.

07:11 imorrn bär det iväg med fultåget. Lovar att jag kommer att rapportera. Det lär finnas en hel del att skriva om, om man säger så. Jag har ju varit med förr. Tiggare, frukostätare, aborrar, svetton, pervon, fetton osv. Blir nästan lite spännande.

Nåväl.

Har gjort en önskelista igen. Något av detta kommer att inhandlas inom kort. Har ännu inte bestämt vad jag skall välja. Det lutar rätt hårt mot ett par nya G-stars för shit va jag trivs i det där jävla märket. Nej nej NEJ det har inte med själva märket att göra utan självklart passformen! Jag har provat så himla många olika modeller o samtliga sitter som smäck!

Fick igår höra av grannen att det finns en ny modell med mörk denim. MÅSTE PROVA IMORRN PÅ LUNCHEN!
Parantes: denna gata har faktiskt inte bara präktisar o gnällisar ;-)

Följande vill jag ha:



Inte just den här modellen, för den har jag redan. Provar nya på Sisters imorrn på lunchen! *slickar mig om läpparna o skakar av upphetsning*


SAY NO MORE. Har ett par Dr Martens kängor redan men ett par sådana här skulle jag inte gråta över att ha i skohyllan heller. *slickar mig ännu mer om läpparna o skakar ännu mer av upphetsning*


O visst vore det asballt med ett par vita också? Lite kortare. Oj oj.


Fatta om alla mina tre tjejer ägde varsina kängor också?? *slår ihop händerna o suckar drömskt*


Har länge tänkt köpa ett par riktigt sjyssta löpardojjor också så jag kan komma ut o springa lite när lusten faller på...


... men så inser jag att jag hellre borde lägga pengarna på ett par nya aerobicskor. Mina börjar bli lite sletna.



GUDARS. Fan va man vill ha hela jävla tiden.

Kommentarer
Postat av: Malla

Dr.. M... Gobitarnas gobit!



Å de håller... Har ett par av varje sort.. De lågskaftade har jag haft i 13 år... Skitsnygga... De högskaftade är på sitt 3:dje år... Lika läckra som föregående år.. Klassiker... helt klart! KÖÖÖÖÖÖÖP!!!!!!!!



Pok



Mallaköpannarsskickarjagpolisenpådigbralla

2008-08-12 @ 23:17:52
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Frippo

Så om Dressgirl eller Coopskulle göra exakt likadana jeans i samma passform får 12.75 så skulle du köpa? Tillåt mig sätta på mig det största hånleendet och säga jojo...



Jag röstar på G-star jeansen ur kulsynpunkt men du borde nog satsa på skor för träning.

2008-08-13 @ 00:18:21
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Fru P

Malla, du e för skön. Älskar dina signaturer ;-)



Frippo, Coop eller Dressgirl skulle aldrig kunna göra jeans m samma passform o kvalitet för endast 12.75. Fakta.

2008-08-13 @ 08:21:21
Postat av: Cia

Jamen låt höra då :)



Var det försenat pga av enkelspår och banarbete som mitt var?



När åker du hem igen?? Kanke vi kan ha sällskap till Coldhell?



Pöss

2008-08-13 @ 10:22:03
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

DREGGLAR....



Nu vill jag ha vita såna kängor..... o så ett par riktigt jävla tajta jeans! Eeehh... om typ ett halvår-år!!



PUSS

2008-08-13 @ 11:44:40
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cia

16.40 passar mej utmärkt..Slutar ju 16.00

2008-08-13 @ 12:08:08
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Frippo

Men ok, samma kvalitet, samma pris?

Nä, skulle inte tro det... Det är märket. Jag förstår det så stå för det bara.



Skulle sätta min högra på att du numera har ett par G-star. Am I right?

2008-08-13 @ 12:21:03
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Fru P

Frippo, nej. På fredag har jag ett par nya :-D



Cia, får se om jag hinner med det. Isf ses vi i vagn nr 1 - ok?



Ninis, jag med!! Men, det bidde ett par slimmade G-stars istället :-D



2008-08-13 @ 12:52:40
Postat av: jama

Jag skulle vilja testa sånna jeans. Det är skitsnygga men dyyyyyra. Jag gick o klämde lite på ett par som låg på ett REA bord på sisters. Provade aldrig...har haft jäääävlig taskig ekonomi hela sommaren. Så no no. Ett par för 12:75 på coop är vad som prismässigt skulle passa mig, dock inte snyggmässigt.



Igår kväll satt jag däremot o klicka hem lite kläder från HM. Det kostar ju liksom inget....just nu iaf ;)



Hoppas du har en bra första-dag-på-jobbet.



Kram

2008-08-13 @ 13:12:29
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pangis

Själv har jag utvecklats till en kvinna som utan att blinka kan köpa .32 kulor för en tusenlapp och slalompjäxor á 3000 spänn..nema problema..Men jag tror inte jag skulle kosta på mig dylika jeans... inte passa idom heller btw:-/ För fet helt enkelt..buuhhääää:-(

2008-08-13 @ 13:33:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Kvinnligt fetto på 125kg

Ibland blir jag förundrad över folks syn på feta människor.

I bland också min egen.

Inte nog med att man själv tycker att man är äcklig när man är fet. Resten av världen gör också det.

2008-08-13 @ 19:21:15
Postat av: pangis

Jag tycker sällan att någon annan är för fet.. faktiskt!!!! Det är bara synen på mig själv som förvrängs ibland.

2008-08-13 @ 19:25:42
Postat av: Fru P

Jama, don't do it! Du kommer bli såld o bara vilja ha sådana dyra jeans i fortsättningen. Lovar, det blir ett gift ;-)



Pangis, vi lägger alla pengar på vad vi själva vill så det så! .32 kulor? Borde va något för det priset ;-)



Kvinnligt fetto på 125 kg, håller med Pangis lite här. Man tycker själv alltid att man skulle kunna vara liiiiiite smalare o liiiiite mer vältränad. Man kanske kan sitta o undra över folk på "Du är vad du äter" som har kylen full av Pucko o ändå klagar över att de är feta.



Jag känner många som är lite överviktiga men äcklas inte av dom för det! Basta.

2008-08-13 @ 22:12:39
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0